شناگران جوان ایران قبل از مسابقه می بازند

به گزارش وبلاگ فرافایلی، گامر دیلانچیان در مصاحبه با خبرنگاران درباره نتایج شناگران در رقابت های قهرمانی دنیا گفت: نتایج بد نبود اما می توانستیم عملکرد بهتری داشته باشیم و برای نخستین بار به نیمه نهایی راه یابیم اما در کل نتایج خوب بود و پیروز شدیم جایگاه 20 دنیا را به دست آوریم.

شناگران جوان ایران قبل از مسابقه می بازند

مربی تیم ملی شنا جوانان ادامه داد: با توجه به تمریناتی که برگزار کردم انتظار بهتری داشتم ولی مشکلاتی مانند استخر اجازه نداد طبق برنامه ریزی پیش رویم چرا که دو شناگر اعزامی از اصفهان بودند که با مشکل استخر روبرو شدند و همین باعث شد با صد درصد آمادگی راهی نشویم. مسابقات دنیای بالاترین سطح را دارد و شناگران جوانی که در بزرگسالان هم عنوان دار هستند در این مرحله حضور داشتند؛ شناگرانی از روسیه و آمریکا که بسیار توانمند هستند و در رده بزرگسالان و جوانان حضور دارند.

وی تاکید کرد: در رشته شنا هیچ شانس و احتمالی مانند قرعه آسان وجود ندارد. در 100 پروانه باید با 92 شناگر برتر دنیا رقابت کرد. در 50 متر مهرشاد افقری و متین سهران با حریفانشان رقابت کردند و جایگاه بیست در این ماده برای ایران به دست آمد.

دیلانچیان افزود: صدم های ثانیه در شنا بسیار تاثیرگذار است. نکته ای که باید به آن بسیار اهمیت داد این است که شناگران جوان ایران که برای نخستین بار گام در رقابت های دنیای می گذارند پس از مقایسه امکانات خودشان با تیم های دیگر تقریبا قبل از مسابقه می بازند. تیم های آمریکا، استرالیا، کانادا، مکزیک و حدود 20 کشور دیگر با امکانات کامل مانند ماساژور، تخته ماساژ، انواع و اقسام مکمل ها و در جایگاههای مخصوص تمرین می کنند اما من باید هم در نقش مربی و سرپرست شناگران را سرد و گرم کنم و آنها را به مسابقات بفرستم. تمامی این موارد در صدم های ثانیه تاثیر دارد و برانگیختگی و انگیزه قبل از مسایقه تاثیر می گذارد. شاید با بهبود این روند می توانستیم نتایج بهتری به دست آوریم.

منبع: خبرگزاری مهر

به "شناگران جوان ایران قبل از مسابقه می بازند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شناگران جوان ایران قبل از مسابقه می بازند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید