سی ان ان: بیمه بیکاری 12 میلیون آمریکایی قطع می گردد

به گزارش وبلاگ فرافایلی، شبکه سی ان ان روز آدینه گزارش داد که در صورت امتناع ترامپ از امضا لایحه بسته یاری اقتصادی کرونا، بیش از 12 میلیون آمریکایی دیگر بیمه بیکاری دریافت نخواهند کرد.

سی ان ان: بیمه بیکاری 12 میلیون آمریکایی قطع می گردد

به گزارش ایرنا از سی ان ان، اگرچه کنگره در هفته گذشته بسته حمایت اقتصادی 900 میلیارد دلاری کرونا را به تصویب رساند اما دونالد ترامپ با وتوی آن حاضر به پذیرش چنین بسته ای نشد و هم اکنون در روزهای پایانی سال، میلیون ها آمریکایی در معرض خطر از دست دادن مزایای مهم بیکاری هستند.

سی ان ان در گزارش تحلیلی خود نوشت: اگر ترامپ بعد از تعطیلات همچنان اصرار بر امضا نکردن این بسته حمایت اقتصادی داشته باشد، بیش از 12 میلیون آمریکایی دیگر بیمه بیکاری دریافت نخواهند کرد و حتی اگر امضا کند آنها احتمالاً دچار وقفه در پرداخت های چند هفته ای می شوند.

براساس اخرین داده های وزارت کار آمریکا به دنبال شیوع ویروس کرونا و تاثیر بسزا آن بر اقتصاد در حدود 9.3 میلیون نفر در اوایل ماه دسامبر دریافت بیمه بیکاری درخواست کردند.

بسته حمایتی که توسط کنگره به امضا رسیده شامل دو برنامه یاری های اقتصادی به بیکاران است که طبق یکی از این برنامه ها بیکاران در آمریکا تا اوایل ماه مارس (خرداد) بیمه بیکاری در حدود 300 دلار در هفته دریافت خواهند کرد.

در برنامه دوم بسته حمایتی وام های گسترده برای مشاغلی که از کرونا آسیب دیده اند در نظر گرفته شده است.، ایرنا

منبع: ایران آنلاین

به "سی ان ان: بیمه بیکاری 12 میلیون آمریکایی قطع می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سی ان ان: بیمه بیکاری 12 میلیون آمریکایی قطع می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید