سورپرایز فرهاد مجیدی برای بازی با پرسپولیس

به گزارش وبلاگ فرافایلی، استقلال و پرسپولیس روز آدینه برای نود و پنجمین بار مقابل هم قرار می گیرند که این بار ملاقاتشان در چارچوب هفته بیست و سوم رقابت های لیگ برتر است. این ملاقات در حالی برگزار می گردد که استقلال با یک بازی کمتر نسبت به پرسپولیس، با این تیم 8 امتیاز اختلاف دارد و تساوی یا شکست برای آبی پوشان به منزله کاهش زیادی از شانس قهرمانی در این فصل است.

سورپرایز فرهاد مجیدی برای بازی با پرسپولیس

فرهاد مجیدی سرمربی استقلال که از میانه فصل راهنمایی این تیم را در دست گرفته، در حالی باید قدم به این بازی عظیم بگذارد که هفته قبلش در تهران شکست بدی را از ذوب آهن پذیرفته و در رقم خوردن این شکست نقش اشتباهات فردی به خصوص از سوی مدافعان کم نبوده است.

آبی ها به جز یزدانی، مرادمند و عارف غلامی، یک مدافع میانی دیگر به نام محمد دانشگر دارند که دو ماه اخیر را به دلایل انضباطی از دست داده و حالا در آستانه دربی به آمادگی لازم رسیده است.

گفته می گردد فرهاد مجیدی برای این بازی عظیم نیم نگاهی به استفاده از محمد دانشگر در ترکیب ثابت تیمش دارد و بی تمایل نیست باتوجه به انگیزه های بالای این بازیکن که سابقه گل زدن به پرسپولیس با پیراهن نفت تهران و استقلال را دارد، از او در ترکیب ثابت استفاده کند.

احتمال اینکه دانشگر در این بازی عظیم زوج سیاوش یزدانی در قلب خط دفاعی باشد یا در پست دفاع راست به میدان برود تا غفوری با حضور در پست وینگر راست بیشتر از قابلیت های تهاجمی اش استفاده کند، وجود دارد.

ملاقات استقلال و پرسپولیس از هفته بیست و سوم رقابت های لیگ برتر از ساعت 19:30 روز آدینه 24 اردیبهشت در استادیوم آزادی برگزار می گردد.

منبع: فرارو

به "سورپرایز فرهاد مجیدی برای بازی با پرسپولیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سورپرایز فرهاد مجیدی برای بازی با پرسپولیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید