روز سختی در پیش داریم، ذوب آهن تیم قابل احترامی است

به گزارش وبلاگ فرافایلی، یحیی گل محمدی شامگاه یک شنبه در نشست مطبوعاتی پیش از بازی دو تیم ذوب آهن و شهر خودرو گفت: ما برای هدف بزرگی به اصفهان سفر کردیم و امیدواریم به این اهداف برسیم. ما در برابر تیم قابل احترامی بازی داریم که خط حمله خطرناکی دارد و اگرچه در امتیازگیری ضعیف بوده اما بازی های با کیفیتی ارائه می دهد.

روز سختی در پیش داریم، ذوب آهن تیم قابل احترامی است

وی درباره شرایط تیمش بیان داشت: ما پس از باخت در برابر تیم نفت مسجد سلیمان، سعی کردیم که تیم را علی رغم فشردگی بازی ها و کمبود زمان، ریکاوری کنیم و امیدوارم بتوانیم فردا که روز سختی برای ما خواهد بود، بازی خوبی را که طرفداران از آن لذت ببرند به نمایش بگذاریم.

سرمربی شهرخودرو در پاسخ به پرسشی درباره ذوب آهنِ زمان سرمربیگری گل محمدی و ذوب آهن فعلی اضافه نمود: واقعا شرایط آن موقع با حال حاضر تفاوت بسیار دارد و اصلا نمیتوانم قیاسی در این زمینه انجام بدهم اما در ادامه راستا برای ذوب آهن که باشگاهی با ساختار منسجم و آرزوی موفقیت دارم.

وی با اشاره به مصدومیت بازیکنانش اضافه نمود: ما در حفظ بازیکنان خودمان ناکام ماندیم اما در جذب بازیکن در نقل انتقالات آنگونه که خودمان می خواستیم عمل کردیم ولی متاسفانه با مصدومیت بعضی بازیکنان روبرو شدیم که این مصدومیت به طول انجامیده است.

گل محمدی گفت: اکنون هم 3 بازیکن مصدوم داریم و بازیکنانی نیز به تازگی به جمع ما پیوسته اند و این مسائل قدری ما را اذیت نموده است و نیاز به زمان بیشتری داریم.

منبع: خبرگزاری مهر

به "روز سختی در پیش داریم، ذوب آهن تیم قابل احترامی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روز سختی در پیش داریم، ذوب آهن تیم قابل احترامی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید