راه اندازی واحد دانشگاهی در نهبندان آنالیز محلی می گردد

به گزارش وبلاگ فرافایلی، نخعی گفت: وزیر علوم، تحقیقات و فناوری دستور داد تا موضوع راه اندازی واحد خواهران در دانشگاه فنی و حرفه ای نهبندان به صورت محلی آنالیز گردد.

راه اندازی واحد دانشگاهی در نهبندان آنالیز محلی می گردد

نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به پیگیری برای راه اندازی دانشگاه فنی و حرفه ای در نهبندان از سال 1399 گفت: ایجاد و راه اندازی واحد پسران این دانشگاه در نهبندان از سال 99 مورد پیگیری نهاده شد و اکنون در 4 رشته دانشجو می پذیرد و حدود یک سال است که با توجه به درخواست خانواده ها مبنی بر راه اندازی واحد خواهران در این دانشگاه موضوع مورد پیگیری نهاده شده است.

نخعی اضافه نمود: در این ملاقات وزیر قول مساعد داده و اخیرا دستور داده است تا این موضوع به صورت محلی مورد بازدید و آنالیز قرار گیرد که امیدواریم با پیگیری های نو واحد خواهران در دانشگاه فنی و حرفه ای نهبندان راه اندازی گردد.

او ضمن تشکر از مسئولینی که در این امر همکاری داشته اند گفت: نهبندان از نظر جغرافیایی فاصله زیادی نسبت به مرکز استان داشته و از این رو بانوان برای تحصیل در رشته های فنی مجبور به طی این جهت هستند که با راه اندازی واحد خواهران در این دانشگاه این احتیاج نیز رفع خواهد شد.

وبلاگ فرافایلی خراسان جنوبی بیرجند

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "راه اندازی واحد دانشگاهی در نهبندان آنالیز محلی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راه اندازی واحد دانشگاهی در نهبندان آنالیز محلی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید