خبرنگاران 146 مدیر خراسان رضوی در سامانه سامد جوابگوی مسائل مردم بوده&zwnjاند

به گزارش وبلاگ فرافایلی، مشهد- خبرنگاران- مدیرکل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری خراسان رضوی گفت: از ابتدای امسال تا به امروز 146 نفر از مدیران این استان از طریق سامانه سامد بدون واسطه جوابگوی پرسشها و مسائل مردم بوده اند.

خبرنگاران 146 مدیر خراسان رضوی در سامانه سامد جوابگوی مسائل مردم بوده&zwnjاند

ناصر فخر موحد روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار وبلاگ فرافایلی اضافه کرد: هر هفته مدیران ارشد دستگاههای مختلف اجرایی در خراسان رضوی با حضور در محل استقرار سامانه سامد واقع در استانداری خراسان رضوی جوابگوی تماسها و شکایات مردمی از طریق خط 111 بودند.

وی اضافه کرد: امروز سه شنبه مدیران عامل شرکتهای آب منطقه ای خراسان رضوی، شرکت آب و فاظلاب استان و شرکت آب و فاضلاب مشهد به درخواستها و شکایات مردمی در حوزه زیر پوشش خود از طریق سامانه سامد طی ساعات 9:30 تا 11 جوابگویی کردند.

مدیرکل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری خراسان رضوی گفت: درخواست تسریع در نوسازی شبکه آبرسانی در شهرها و روستاها، درخواست اصلاح شبکه آبرسانی، درخواست ایجاد اداره و نمایندگی در شهرستانها، تقاضای تسریع در برخورد با چاه های غیر مجاز، درخواست انتقال و تغییر محل خدمت و درخواست رسیدگی اشکالات مورد ادعای مشترکان در خصوص نحوه محاسبه آب بها از جمله مسائل و شکایات مردم از مدیران حوزه آب در خراسان رضوی بود.

سامانه الکترونیکی ارتباط مردم با دولت با عنوان سامد در دولت تدبیر و امید طراحی و راه اندازی شد که خراسان رضوی یکی از پیشگامان بهره گیری از این سامانه در کشور است و هم اکنون حدود چهار سال از فعالیت این برنامه در استان می گذرد.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران 146 مدیر خراسان رضوی در سامانه سامد جوابگوی مسائل مردم بوده&zwnjاند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 146 مدیر خراسان رضوی در سامانه سامد جوابگوی مسائل مردم بوده&zwnjاند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید