خبرنگاران استاندار: وزیرکشور برای افتتاح پنجره واحد سرمایه گذاری به خوزستان دعوت شد

به گزارش وبلاگ فرافایلی، اهواز-خبرنگاران- استاندار خوزستان با بیان اینکه وزیر کشور برای افتتاح پنجره واحد سرمایه گذاری به خوزستان دعوت شده است گفت: از تمامی دستگاه های اجرایی انتظار می رود هر چه زودتر نواقص و کمبودهای سامانه پنجره واحد سرمایه گذاری خوزستان را رفع نمایند.

خبرنگاران استاندار: وزیرکشور برای افتتاح پنجره واحد سرمایه گذاری به خوزستان دعوت شد

به گزارش وبلاگ فرافایلی غلامرضا شریعتی یکشنبه در نشست کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری خوزستان درسرسرای استانداری اعلام کرد: همه دستگاه ها باید فعالانه به این سامانه ورود نمایند تا هر چه زودتر فعالیت رسمی سامانه پنجره واحد سرمایه گذاری در خوزستان شروع گردد.

وی گفت: با راه اندازی پنجره واحد سرمایه گذاری ، چابک تر و روان تر به امور سرمایه گذاران در خوزستان رسیدگی خواهد شد.

شریعتی ادامه داد: هر دستگاه اجرایی در خوزستان که در این سامانه دارای نواقصی است به معاونت مالی استانداری اعلام کند تا هر چه زودتر مسائل رفع گردد.

پنجره واحد سرمایه گذاری سامانه ای است که امور مختلف سرمایه گذاران و استعلام گیری از دستگاه های مختلف در آن به صورت الکترونیکی انجام خواهد گرفت.

این سامانه به منظور جذب هر چه بیشتر سرمایه گذار و تسهیل در رسیدگی به امور سرمایه داران تشکیل شده است.

از سال 96 مقدمات راه اندازی این سامانه در استان کلید خورده است و 36 دستگاه خوزستان در این سامانه تعریف شده اند.

هر دستگاه یک کاربر را برای رصد این سامانه و انجام وظایف آن دستگاه در سامانه معرفی نموده و آموزش های لازم را فرا گرفته است. شرکت شهرک های صنعتی خوزستان رتبه نخست آماده سازی و فعالیت در این سامانه را کسب نموده است.

فعالیت رسمی این سامانه در استان هنوز شروع نشده است.

لزوم کوتاه کردن جهت استعلام گیری در خوزستان

استاندار خوزستان اضافه نمود: دستگاه هایی که درون استان تشکیل شدند و وجهه قانونی ندارند باید از لیست استعلام گیری برای انجام فعالیت های مالی حذف شوند.

وی گفت: در استان های دیگر سرمایه گذار وقت کمتری را برای انجام استعلام از دستگاه های مختلف صرف می نماید و باید در خوزستان نیز این مهم صورت بگیرد.

استانداز خوزستان ادامه داد: هر دستگاهی که با سلیقه و نظر استان تشکیل شده و در اسناد بالا دستی تعریف نشده است باید از لیست استعلام گیری برای سرمایه گذاران حذف گردد تا سرمایه داران برای سرمایه گذاری در خوزستان در جهت استعلام گیری وقت زیادی را صرف ننمایند.

شریعتی اضافه نمود: تمامی دستگاه ها موظف به انجام وظایف خود هستند و هر گونه کوتاهی در جذب سرمایه گذار در استان قابل بخشش نیست.

وی تاکید نمود: باید به ایده پردازان و صاحبان فکر و اندیشه در استان برای انجام سرمایه گذاری مناسب به منظور توسعه استان احترام گذاشت و از آن ها حمایت کرد.

استاندار خوزستان اعلام کرد: سرمایه گذاری که ایده دارد و برای استان کوشش می نماید نباید از سوی مسوولان و دستگاه های مختلف مورد بی اعتنایی و ظلم قرار گیرد.

در این نشست به آنالیز مسائل بعضی از واحدهای تولیدی و سرمایه گذاری استان از جمله بحث جاده دسترسی شهرک شماره پنج اهواز، اقامتگاه بومگردی حمیدیه، مجتمع گردشگری و تفریحی ایذه، کارگاه روغن کشی دزفول و شرکت آسیا گاز مایع جنوب خوزستان پرداخته شد.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران استاندار: وزیرکشور برای افتتاح پنجره واحد سرمایه گذاری به خوزستان دعوت شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران استاندار: وزیرکشور برای افتتاح پنجره واحد سرمایه گذاری به خوزستان دعوت شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید