جیرفت در حوزه میراث فرهنگی کشور یک مکتب است

به گزارش وبلاگ فرافایلی، خبرگزاری مهر/ براساس سخنان وزیر میراث فرهنگی کشور، جیرفت در حوزه میراث فرهنگی کشور یک مکتب است.

جیرفت در حوزه میراث فرهنگی کشور یک مکتب است

عزت الله ضرغامی در جمع وبلاگ فرافایلی گفت: امروز تمدن جیرفت در سطح دنیا به بهترین شکل شناخته شده است و میتوان گفت این شهر در حوزه میراث فرهنگی ایران یک مکتب است.

وی با اشاره به سابقه هفت هزار ساله تمدن جیرفت گفت: قطعاً باید کار بیشتری در حوزه شناخت تمدن جیرفت در سطح دنیا انجام شود.

ضرغامی با اشاره به لزوم جذب دنیاگرد در منطقه جیرفت گفت: تا به امروز نتوانسته ایم اعتبار مورد نیاز برای موزه جیرفت را تأمین کنیم، از این رو باید راه چاره تأمین اعتبار این موزه که برای شهر جیرفت بسیار دارای اهمیت است، فراهم شود.

وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و دنیاگردی همچنین به برگزاری چندین نشست با وزیر امور خارجه برای پیگیری لغو ویزا سفر به نقاط مختلف دنیا اشاره داشت و اظهار کرد: موضوع لغو ویزا کمک شایانی به دنیاگردی بین المللی خواهد کرد و به همین دلیل تاکید فراوانی بر ادامه لغو ویزا با برخی از کشورها داریم.

وی گفت: لغو ویزا برای کشور روسیه هفته گذشته به مرحله اجرا رسید و در تلاشیم تا به تدریج این موضوع برای برخی کشورهای دیگر دنیا اجرایی شود.

منبع: همگردی

به "جیرفت در حوزه میراث فرهنگی کشور یک مکتب است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جیرفت در حوزه میراث فرهنگی کشور یک مکتب است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید