تقدیر از مدافعان سلامت در فرماندهی آموزش تخصص های دریایی رشت

به گزارش وبلاگ فرافایلی، خبرنگاران/گیلان فرمانده آموزش تخصص های دریایی باقرالعلوم(ع) رشت به مناسبت در پیش بودن هفته ارتش از مجاهدت های مدافعان سلامت و کادر درمانی بیمارستان حضرت ولیعصر(عج ) قدردانی کرد.

تقدیر از مدافعان سلامت در فرماندهی آموزش تخصص های دریایی رشت

امیردریادار دوم آریا شفقت رودسری به مناسبت در پیش بودن هفته ارتش و ارج نهادن به مجاهدت های مدافعان سلامت در مراسم تجلیل از کادر درمانی بیمارستان حضرت ولیعصر(عج ) با قدردانی از زحمات کارکنان این بیمارستان، اظهار کرد: هفته ارتش سالروز صدور پیغام تاریخی امام خمینی(ره) به منظور تحکیم ملت و ارتش می باشد که در پی آن ارتشیان فرمان صادره را اجرا کردند و با انس و اخوت در جمع مردم اقتدار خود را به جهانیان نشان دادند. در شرایط کنونی نیز ارتش همچون چهل سال گذشته ثابت کرد همگام و همراه مردم است و در زمان های سخت مانند شیوع ویروس کرونا یاور و پشتیبان ملت فهیم ایران است.

فرمانده آموزش تخصص های دریایی باقرالعلوم(ع) اضافه کرد: با تلاش کادر درمانی بیمارستان حضرت ولیعصر(عج) شاهد خدمات شایانی از سوی نیروی دریایی ارتش به بیماران بودیم که انشاءالله نزد پروردگار خیر و پاداش برای همه پرستاران و پزشکان منظور گردد.

ناخدایکم پزشک ایمان امیری، رئیس بیمارستان حضرت ولیعصر(عج ) فرماندهی آموزش تخصص های دریایی باقرالعلوم(ع) رشت در ادامه این ملاقات با ارائه آماری از اقدامات انجام شده در زمان شیوع کرونا اظهار کرد: از ابتدای شیوع کرونا به منظور پیشگیری و درمان این بیماری، بیمارستان حضرت ولیعصر(عج) با هماهنگی اداره بهداشت و درمان نیروی دریایی و دانشگاه علوم پزشکی گیلان به عنوان مرکز مشخص پذیرش و درمان بیماران مبتلا به کرونا تبدیل شد و حتی توانست با اعزام پزشک و پرستار به سایر نقاط استان گیلان، یاور مراکز درمانی باشد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "تقدیر از مدافعان سلامت در فرماندهی آموزش تخصص های دریایی رشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تقدیر از مدافعان سلامت در فرماندهی آموزش تخصص های دریایی رشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید