بی رمق، ملال آور و بی خاصیت ، برد زشت

به گزارش وبلاگ فرافایلی، پیکان در یک بازی بی روح و ملال آور با گل دقایق پایانی نفت مسجدسلیمان را شکست داد.

بی رمق، ملال آور و بی خاصیت ، برد زشت

ایران ورزشی - بازی پیکان و نفت مسجدسلیمان تنها یک سوی با اهمیت داشت. پیکان بعد از تغییرات میانه فصل و دور شدن از دور تسلسل ناکامیها حالا در منطقه امن و در کمرکش جدول جا حوش نموده و تنها انتظار خاتمه فصل را می کشد. تیمی که برد و باخت برایش در بازی های باقی مانده تفاوتی نمی کند و از همین رو بدون انگیزه برابر میهمان صف آرایی کرد. در مقابل هر اندازه بازی برای پیکان بی اهمیت بود، برای نفتی ها اهمیتی در حد و اندازه های یک فینال داشت. تیمی که در پایین جدول جنگ تمام عیاری برای بقا داشت و از همین رو به این بازی به چشم مرگ و زندگی می نگریست.

همین دو انگاره متفاوت یعنی پیکان بی انگیزه و نفت مضطرب سبب شد تا در نیمه نخست بازی سرد، بی روح و ملال آوری را ببینیم که توپ اغلب در میانه میدان در جریان بود و حتی یک خطر جدی هم خلق نشد تا پس از یک نیمه بی خاصیت دو تیم به رختکن بروند.

نیمه دوم نیز ادامه همان روند بود؛ پیکانی که انگیزه ای برای حمله نداشت و نفت مسجدسلیمانی که با استرس و محافظه کارانه بازی می کرد تا شکست نخورد. در دقایق میانی نیمه دوم و با تعویض های دو تیم اندکی جریان بازی بهتر شد و چند موقعیت نصفه و نیمه روی دروازه ها بوجود آمد اما هر چه به دقایق خاتمهی نزدیکتر می شدیم، دو تیم محافظه کارانه تر و بی رمق تر بازی را دنبال کردند تا در یک حمله ناگهانی بالاخره قفل دروازه ها شکست. در دقیقه 89 سعید واسعی هافبک پیکان از پشت محوطه جریمه با یک استپ زیبا توپ را از آن خود کرد و از گوشه محوطه جریمه با شوتی سنگین دروازه نفت را باز کرد تا سه امتیاز به حساب میزبان واریز گردد. با این شکست کار مسجدسلیمان برای بقا در لیگ دشوارتر شد.

منبع: ایران ورزشی

به "بی رمق، ملال آور و بی خاصیت ، برد زشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بی رمق، ملال آور و بی خاصیت ، برد زشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید