بیرانوند: منتظر دستور وزیر در مورد انتخابات وزنه برداری هستیم، هنوز تایید صلاحیت ها اعلام نشده است

به گزارش وبلاگ فرافایلی، دبیر فدراسیون وزنه برداری گفت: به عنوان دبیر مجمع، تمام کارهایی که باید انجام می شد را در وقت مقرر انجام دادیم و حالا منتظر تصمیم وزارتخانه درخصوص انتخابات هستیم.

بیرانوند: منتظر دستور وزیر در مورد انتخابات وزنه برداری هستیم، هنوز تایید صلاحیت ها اعلام نشده است

محسن بیرانوند در گفت وگو با خبرنگار ورزشی وبلاگ فرافایلی در مورد وضعیت مجمع انتخاباتی فدراسیون وزنه برداری گفت: هنوز تایید صلاحیت ها به فدراسیون اعلام نشده و ما همچنان منتظر دستور وزیر در مورد انتخابات هستیم. به عنوان دبیر مجمع، تمام کارهایی که باید انجام می شد را در وقت مقرر انجام دادیم و حالا منتظر تصمیم وزارتخانه هستیم تا براساس آن دعوتنامه ها را به اعضای مجمع ارسال کنیم.

وی در مورد اینکه آیا انتخابات بعد از ماه رمضان برگزار خواهد شد، تاکید نمود: چیزی در این خصوص به ما اعلام ننموده اند و ما منتظریم.

بیرانوند در مورد حل مشکل اقتصادی در رابطه با اعزام تیم ملی جوانان به مسابقات قهرمانی دنیا گفت: خوشبختانه با درخواست سرپرست فدراسیون از وزارت ورزش و حمایت وزارتخانه از وزنه برداری، مشکل اقتصادی برای اعزام تیم رفع شده و در یکی دو روز آینده در مورد چگونگی اعزام تیم به فیجی اطلاع رسانی خواهد شد. چون تهیه بلیت برای سفر به این کشور سخت است و مسئول تهیه بلیت می گوید با توجه به موقعیت جغرافیایی فیجی، انتخاب راستا مناسب که زودتر و بهتر به مقصد برسیم واقعا کار دشواری است. تهیه بلیت فیجی یکی از کارهای سخت است که چند روز است ما را درگیر نموده، ما تا چند روز دیگر هم در این خصوص زمان داریم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "بیرانوند: منتظر دستور وزیر در مورد انتخابات وزنه برداری هستیم، هنوز تایید صلاحیت ها اعلام نشده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیرانوند: منتظر دستور وزیر در مورد انتخابات وزنه برداری هستیم، هنوز تایید صلاحیت ها اعلام نشده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید