برگزاری هشتمین جلسه شورای فرهنگی کانون آذربایجان غربی، بازدید معاون فراوری کانون از موزه کودک و مجتمع شهید فرخی ارومیه

به گزارش وبلاگ فرافایلی، به گزارش خبرنگار خبرنگاران در ارومیه، هشتمین جلسه شورای فرهنگی، هنری و ادبی کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان استان در سالن شهید حمید ثانی با دو صورت جلسه های شورای فرهنگی استان مربوط به فصل بهار و مباحث مطرح شده در نشست اخیر مدیران کل استان ها در ستاد مرکزی کانون کشور، برگزار گردید.

برگزاری هشتمین جلسه شورای فرهنگی کانون آذربایجان غربی، بازدید معاون فراوری کانون از موزه کودک و مجتمع شهید فرخی ارومیه

زهرا آبسوران، مدیرکل کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان استان آذربایجان غربی در این نشست، توجه دقیق به مفاد و موضوعات مندرج در آیین نامه شوراهای فرهنگی را از موارد مهم و مورد انتظار معاونت فرهنگی کانون کشور مطرح کرد و برگزاری مستمر، منظم و هدفمند شورای فرهنگی استان و به کارگیری نظر مشورتی کارشناسان و صاحبنظران را مورد تأکید قرار داد.

وی پیگیری و حصول اطمینان از روند اجرای مصوبات جلسه های پیشین را در شروع هر جلسه مهم ذکر کرد و اضافه نمود: این امر موجب تسریع در روند اجرای مصوبات و به ثمر نشستن طرح های مهم خواهد شد.

آبسوران بعلاوه تنظیم دقیق صورتجلسات شوراهای فرهنگی و ارسال مستمر و منظم آن ها به ستاد را به صورت ماهانه را از دیگر انتظارات معاونت فرهنگی کانون بر شمرد.

بیست و پنجمین جشنواره بین المللی قصه گویی، بهبود شرایط سامانه کتابداری کانون، شرایط موکب فرهنگی کانون استان در پیرانشهر و آنالیز جوانب اکران فیلم بچه زرنگ در استان از دیگر مباحث مطرح شده در این نشست بود و در ادامه، معاون و کارشناسان واحدهای مختلف ستاد استان به ارائه نکته نظرات و پیشنهادها در مورد دستورهای جلسه پرداختند.

معاون فراوری کانون از موزه کودک و مجتمع شهید فرخی ارومیه بازدید کرد

محمدرضا کریمی صارمی، معاون فراوری کانون از موزه کودک و مجتمع شهید فرخی ارومیه بازدید کرد و با حضور در موزه و مجتمع به تبادل نظر با مربیان پرداخت.

وی در حاشیه بازدید از این موزه با اشاره به راه اندازی موزه کودک در فضای شاد و متناسب با روحیه بچه ها و نوجوانان، به معرفی بخش های مختلف موزه پرداخت و استقبال بچه ها و دانش آموزان مدارس از موزه کودک را بی نظیر خواند.

کریمی صارمی فضاهای خاص طراحی شده موزه کودک را برای تقویت حواس با استفاده از فعالیتهای مختلف تأثیر گذار دانست.

در ادامه، معاون فراوری کانون از سالن سینما و آرشیو هنری اداره کل نیز بازدید کرد و مرضیه سید صالح، مربی مسؤل مجتمع شهید فرخی ارومیه، در این بازدید به ارائه گزارشی از فعالیت ها و دستاوردهای مجتمع پرداخت.

کانون با ایده های متنوع در فعالیت ها، پلی بین مدرسه و خانواده است

محمدرضا کریمی صارمی، معاون فراوری کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان در جریان سفر به استان آذربایجان غربی در ملاقات با اعضای هیأت علمی دانشگاه، نویسندگان و هنرمندان عرصه تئاتر و سینما، به بیان رویکرد کانون و برگزاری بزرگترین جشنواره ها پرداخت.

وی گفت: کانون با ایده های نو و متنوع در فعالیت ها پلی بین مدرسه و خانواده است.

در ادامه، اعضای جلسه به بیان دیدگاه ها و دغدغه های خود در حوزه کودک و نوجوان پرداختند و حمایت کانون از هنرمندان استانی را خواهان شدند و بعلاوه معاون فراوری کانون در بخش های انتشارات، سینما و تئاتر، تفریح های سازنده جوابگوی سوالات حاضرین شد و حمایت از آثار و فراوریات با محتوای مناسب در حوزه کودک و نوجوان را گفت.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران

به "برگزاری هشتمین جلسه شورای فرهنگی کانون آذربایجان غربی، بازدید معاون فراوری کانون از موزه کودک و مجتمع شهید فرخی ارومیه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری هشتمین جلسه شورای فرهنگی کانون آذربایجان غربی، بازدید معاون فراوری کانون از موزه کودک و مجتمع شهید فرخی ارومیه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید