بیوگرافی سامیه لک و ماجرای پیوستن به شبکه جم!

به گزارش وبلاگ فرافایلی، سامیه لک در خرداد ماه 1359 به جهان آمد و یک خواهر کوچکتر از خود دارد. اولین کار هنری وی بازی در سریال مرگ تدریجی یک رویا بود. سامیه لک ازدواج نموده است و متاهل می باشد. شایعاتی در خصوص مهاجرت او و پیوستن به شکبه های ماهواره ای و شبکه جم منتشر شد که تمامی این اخبار را تکذیب کرد. در مطلب زیر بیوگرافی سامیه لک را بخوانید.

بیوگرافی سامیه لک و ماجرای پیوستن به شبکه جم!

سامیه لک در خردادماه 1359 در شهر تهران به جهان آمد و یک خواهر کوچک تر از خود دارد. او مدرک کارشناسی خود در رشته مهندسی معماری را از دانشگاهی در کشور امارات دریافت کرد. وی به غیراز حرفه بازیگری، معمار است و در کشورهای مختلف به این کار پرداخته است.

آغاز فعالیت بازیگری سامیه لک

سامیه لک در سال 1385 با بازی در سریال مرگ تدریجی یک رؤیا وارد عرصه بازیگری شد و به شهرت رسید. او همچنین بازی در سریال آواز در باران، قلب یخی و خانهٔ بی پرنده را در کارنامه خود دارد و در سال 1396 پس از چند سال دوری از تلویزیون، با بازی در سریال آنام دوباره جلوی دوربین رفت.

بازی در سریال مرگ تدریجی یک رؤیا

سریال مرگ تدریجی یک رؤیا در سال 1385 به کارگردانی فریدون جیرانی ساخته شد و در بهار 1387 از شبکه دو صداوسیما پخش شد. سامیه لک در این سریال نقش مارال عظیمی را که با نوشتن یک رمان معروف می گردد و تأثیر زیادی بر زندگی وی می گذارد را بر عهده داشت. در این سریال بازیگرانی مانند دانیال حکیمی، وبلاگ فرافایلی اسکندری، پولاد کیمیایی و مهسا کرامتی و ... بازی نموده اند.

او می گوید که با ایفای نقش مارال عظیمی یک مقدار اعتمادش را نسبت به اطرافیان از داده است و در خصوص فریدون جیرانی می گوید: من حتی قبل از این که با آقای جیرانی کارکنم علاقه زیادی به نوع کارها و تفکراتشان داشتم، همواره نوشته ها و مقالاتشان را دنبال می کردم شاید دلیل اصلی اش آن بود که پدرم علاقه زیادی به سینما و کارهای آقای جیرانی داشت و از سال های دور مطالب و نوشته ها و فیلم های ایشان را دنبال می کرد و همین مسئله سبب شد تا من هم با تفکرات فریدون جیرانی از همان سال ها آشنا شوم.

علاقه ها و سلیقه ها

سامیه لک دوست دارد در زندگی شخصی اش به آرامش و خوشبختی برسد. اوقات فراغت خود را با ورزش، فیلم دیدن و ساز زدن سپری می نماید. او از بین بازیگران جوان زن، بازی گلشیفته فراهانی را دوست دارد و از بین بازیگران آقای بهرام رادان را می پسندد.

بارزترین خصوصیت اخلاقی وی این است که همه آدم ها را دوست دارد و تابه حال بد کسی را نخواسته است و دلش نمی خواهد دل کسی را بشکند. او چندین سال در کشور امارات برای ادامه تحصیل زندگی نموده است.

ازدواج و همسر سامیه لک

خانم لک ازدواج نموده و متأهل می باشد ولی هیچ اطلاعاتی در خصوص همسرش پیدا نکردیم تا برای شما قرار دهیم. تصویر زیر عکس او در کنار همسرش است.

شایعه مهاجرت سامیه لک به امریکا و پیوستن به شبکه جم

خبری مبنی بر اینکه او به امریکا مهاجرت نموده است در خبرگزاری ها منتشر شد و مادر سامیه لک گفت: دختر من به دلیل فضای باندبازی و دسته بندی در سینما ترجیح داد بازیگر نماند و به اروپا رفت. سامیه میخواهد به آمریکا سفر کند تا زندگی اش را در آنجا ادامه دهد. در این فضای خاص انگار کسی بااستعداد بازیگری کاری ندارد و هرکس توانایی برقراری ارتباط و لابی را دارد پیروز می گردد و جلو می رود. متأسفانه هیچ کس هم جوابگوی این مسئله نیست و دختر من اهل ارتباط و لابی نبود و ترجیح داد وارد هیچ باندی نگردد.

اما ساعاتی بعد از انتشار این خبر سامیه لک با انتشار متنی در صفحه اینستاگرامش این خبر را کلاً تکذیب کرد و گفت حاضر نیست در هیچ شبکه ماهواره ای بازی کند.

او همچنین گفت: من فکر می کنم اصولاً وقتی از یک بازیگر خبری نیست و او کمتر در کار تصویری دیده می گردد زمینه بروز شایعات خواه ناخواه برای او فراهم می گردد; اما من به دلیل سفرهای کاری که در این مدت داشتم از جهانی بازیگری دور بودم و همین موضوع زمینه ای برای شکل گیری شایعات شد. تصور می کنم الآن که به کشور بازگشته ام و کارم را با سریال آنام آغاز نموده ام، خط قرمز پررنگی بر روی تمام شایعات کشیده خواهد شد.

کارنامه هنری سامیه لک

سریال

  • مرگ تدریجی یک رؤیا (1385)
  • قلب یخی (1389)
  • آواز در باران (1387)
  • خانه بی پرنده
  • آنام (1396)

اینستاگرام سامیه لک

در مطلب بالا بیوگرافی سامیه لک را خواندید، همچنین شما برای پیگیری فعالیت های هنری وزندگی روزانه وی می توانید به آدرس اینستاگرام وی مراجعه کنید.

samiyehlak@

مجله وبلاگ فرافایلی

منبع: setare.com

به "بیوگرافی سامیه لک و ماجرای پیوستن به شبکه جم!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیوگرافی سامیه لک و ماجرای پیوستن به شبکه جم!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید