افزایش 20 میلیون لیتری تولید گازوئیل یورو 5 در کشور

به گزارش وبلاگ فرافایلی، مدیرعامل شرکت پالایش نفت اصفهان گفت: با راه اندازی واحد تصفیه گازوئیل تا خاتمه امسال، استاندارد گازوئیل تولیدی در این پالایشگاه به یورو 5 می رسد.

افزایش 20 میلیون لیتری تولید گازوئیل یورو 5 در کشور

به گزارش گروه اقتصادی وبلاگ فرافایلی، مدیرعامل شرکت پالایش نفت اصفهان گفت: با راه اندازی واحد تصفیه گازوئیل تا خاتمه امسال، استاندارد گازوئیل تولیدی در این پالایشگاه به یورو 5 می رسد. در حال حاضر از 22 میلیون لیتر گازوئیل تولیدی، 2 میلیون لیتر آن با استاندارد یورو است.

مرتضی ابراهیمی در بازدید مدیر کل امور اقتصادیاتی استان و شهردار اصفهان از واحد های عملیاتی و پروژه های در دست اجرای این شرکت گفت: هم اکنون روزانه 12 میلیون لیتر بنزین با استاندارد یورو 5 در این پالایشگاه تولید می شود.

وی افزود: این شرکت روزانه 22 میلیون لیتر گازوئیل تولید می کند که حدود 2 میلیون لیتر آن با استاندارد یورو تولید و به واحد اتوبوسرانی اصفهان ارائه می شود.

مدیرعامل پالایشگاه اصفهان با بیان اینکه این پالایشگاه در کنار پالایش روزانه حدود 370 هزار بشکه نفت خام و تولید فرآورده های نفتی، خوراک صنایع پایین دستی همچون شرکت های پتروشیمی اصفهان، پتروشیمی اراک، نفت سپاهان، پالایش نفت جی و صنایع شیمیایی ایران را تامین می کند، گفت: پالایشگاه اصفهان توجه به محیط زیست را در اولویت برنامه های خود قرار داده و پروژه های کلان زیست محیطی فراوانی اجرا کرده است یا در حال اجرا دارد.

ابراهیمی تاکید کرد: در حالی که استاندارد فضای سبز برای پالایشگاه ها 20 درصد مساحت کل آن ها معین شده، 114.5 هکتار از 340 هکتار وسعت این پالایشگاه را به فضای سبز اختصاص دادیم که این مقدار، 36 درصد فضای پالایشگاه است.

ابراهیمی به تعهد های این شرکت همسو با مسئولیت های اجتماعی اشاره کرد و گفت: پالایشگاه اصفهان برای مبارزه با ویروس کرونا، طی برنامه ریزی های منظم، تا به امروز 9 میلیارد تومان برای مقابله با کرونا به شهرداری اصفهان و دانشگاه علوم پزشکی اصفهان کمک کرده است.

ارسال بسته های بهداشتی (شامل ماسک N 95، دستکش لاتکس، ژل ضدعفونی کننده دست، محلول نیم لیتری ضدعفونی کننده و افشانک اسپری) به مراکز بهداشتی و تولید ماده ضدعفونی کننده و توزیع رایگان آن به اداره ها، سازمان ها و شرکت های متقاضی در سطح استان اصفهان که تا به حال حدود 150 هزار لیتر بوده است و همچنان نیز ادامه دارد را از دیگر اقدام های این شرکت مطرح نمود.

مدیرعامل شرکت پالایش نفت اصفهان با اظهار امیدواری به قطع زنجیره سرایت این ویروس با توجه به پروتکل های بهداشتی تاکید کرد: به طور حتم با همراهی و همدلی هموطنان از این بحران، عبور خواهیم کرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "افزایش 20 میلیون لیتری تولید گازوئیل یورو 5 در کشور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش 20 میلیون لیتری تولید گازوئیل یورو 5 در کشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید