5 زوج عطر محبوب که شما و همسرتان را به هم نزدیک تر می کند

به گزارش وبلاگ فرافایلی، عطرهای محبوب برای هر زوج بسته به سلیقه و شخصیت آن ها فرق دارد. برند های مختلفی برای تکمیل مشخصات بویایی یک زوج، اقدام به تولید عطر های جفت یا عطرهای مکمل می کنند. در دنیای عطر ها تقریباً برای هر زوجی، رایحه هایی وجود دارد که می تواند به بهترین نحو نوع رابطه بینشان را نشان دهد. چیزی کاملا احساسی و خصوصی در انتخاب رایحه های مکمل وجود دارد. رایحه های زوج عطر ها راز های بین دو شریک عاطفی را در خود دارند. یک خاطره، یک خصلت، یک احساس، چیزی که آن ها را به هم نزدیک می کند. در ادامه، 5 زوج عطر محبوب را معرفی کردیم. از رایحه های تازه گل گرفته تا نت های تند، اینجا چیزی برای هماهنگ شدن هر زوجی پیدا خواهید کرد.

5 زوج عطر محبوب که شما و همسرتان را به هم نزدیک تر می کند

1. گوچی گیلتی

نسخه زنانه گوچی گیلتی (gucci guilty) از تبار خانواده بویایی گلی شرقی است. رایحه ای انرژی بخش و با طراوت از ترکیب مرکبات و فلفل صورتی با پایه ای گرم و جسور از نعناع هندی و کهربا که بی سر و صدا توجه شما را جلب می کند. گوچی گیلتی زنی نترس، آزاد و مجذوب کننده است که می داند چگونه تعادل انرژی زنانه خود را به دست بگیرد و با نسخه مردانه خود هماهنگ شود.

در گوچی گیلتی مردانه، ابتدا ترکیب کلاسیک مرکبات و اسطوخودوس، متانت و وقار یک مرد را به نمایش می گذارد در حالی که مجذوب کنندهیت مردانه را در خاتمه هارمونی به وانیل و نت های چوبی سپرده است.

نسخه مردانه این زوج عطر محبوب، با هوشمندی برای مردی کاریزماتیک طراحی شده است که می داند چه می خواهد و به آنچه می خواهد می رسد. این عطر هارمونی مصمم و قدرتمند اما هیجان انگیز و ملایمی اجرا می کند.

بطری هردو عطر تلفیقی از فلز و شیشه است. بطری خاکستری جلوه ای از مردانگی و تجمل را ایجاد می کند و در نزدیکی نسخه پر زرق و برق و طلایی زنانه، بسیار زیبا تر و مجذوب کننده تر به نظر می رسد. لوگوی برند گوچی در بخش فلزی بطری کار شده و بخش داخلی آن شفاف است تا زیبایی طراحی را دوچندان کند. زوج عطر گوچی گیلتی برای قرار های عاشقانه پر تب و تاب، مهمانی ها و شب های مجلل هماهنگی شگفت انگیزی خلق می کنند که تقریباً برای تمام فصول شما را شگفت زده خواهند کرد. این دو همیشه شریک جرم یکدیگر هستند!

2. دختر خوب، پسر بد

کارولینا هررا نه تنها به دلیل خلق رایحه هایی خاطره انگیز و ماندگار بلکه به دلیل طراحی های منحصر به فردش هم معروفیت دارد. کمتر کسی را می توان یافت که در میان محبوب ترین زوج های عطری موجود، گودگرل (Good Girl) و بد بوی (Bad Boy) را نشناسد. گرما و تندی رایحه های بد بوی یک نقطه مشترک با رایحه های گورماند (خوراکی) و خوشمزه گودگرل دارد. هر دو از خانواده بویایی شرقی هستند.

در حالی که پسر بد با جنب و جوش فلفل و ترنج و ترکیب قدرتمند کاکائو و دانه تونکا ظاهر می شود، دختر خوب با تلفیق طراوات لیمو و لطافت گل های سفید، راه خود را از او جدا می کند. اما از همان ابتدا با داشتن دانه های قهوه پیچیده شده در رایحه بی نظیر بادام، می توان توان حدس زد که گود گرل از پسر بد خود خیلی دور نمی شود.

درست همچون بد بوی، دختر خوب در نت های پایه به سراغ ترکیب دانه تونکا و کاکائو می رود. با این تفاوت که وانیل، پرالین، مشک، دارچین، سدر چوب کشمیر و نعناع هندی را به ترکیب لوکس خود اضافه می کند تا نسخه زنانه خلاقانه و حیرت انگیز نه یک تقلید ناشیانه از شریک عاطفی اش باشد.

در یک کلام، گودگرل یک رایحه اعتیاد آور است. اگر به تلفیق نت های این عطر بیشتر دقت کنید به خوبی می توانید دریابید چرا برند کارولینا هررا در توصیف عطر جنجالی اش از جمله بسیار خوب برای بدن بودن (so good to be bad) استفاده می کند.

گودگرل در بطری شبیه به یک کفش پاشنه بلند، نمادی ترین طراحی دنیای عطر عرضه می شود در حالی که بطری عطر بد بوی همچون صاعقه ای پرقدرت است. این دو به طرز پیچیده اما زیبایی برای هم ساخته شده اند و همچنان پس از سال ها به عنوان بهترین زوج های عطری شناخته می شوند.

3. رسوایی ژان پل گوتیه

هر رابطه ای بر سر زبان نمی افتد و اصطلاحاً نقل مجلس نمی شود، اما با اسکندال (Scandal) تلاش برای نبودن در چنین وضعیتی سخت است.

نسخه زنانه رسوایی، بر پایه شیرینی عسل و نرمی گل های سفید است. ظریف و در عین حال بسیار جسور برای شکستن کلیشه ها. نسخه مردانه این عطر بر پایه رایحه های لوکس چوبی با هارمونی کم و بیش شیرین است. قدرتمند و مورد ستایش.

در زوج عطر رسوایی ژان پل گوتیه کارامل نقش مهمی ایفا می کند. بازی با رایحه های گورماند، امضای شیطنت آمیز ژان پل گوتیه است. او همچنین جسارت و شیطنت خود را در نحوه طراحی شیشه عطر های خود به وضوع نمایش می دهد.

هیجان، شیرینی، جنب و جوش و گرما در رایحه های تکمیل کننده این زوج عطر، عمیقاً حس می شود. این زوج بسیار جلب توجه می کنند و قطعاً در یک میهمانی سرد زمستانی در تمام طول شب دیگران را مسحور خواهند کرد.

4. زوج تحت تعقیب آزارو

آزارو وانتد (Wanted by Azzaro) و آزارو وانتد گرل (Wanted Girl) هر دو سلاحی برای خیره کنندگی و تحت نظر بودن در یک میهمانی هستند. نسخه زنانه آزارو، رایحه هایی شرقی و گلی دارد. زنجبیل شکوفه پرتقال و فلفل صورتی در نت اولیه و دانه تونکا، وتیور و نعناع هندی در نت های پایه خبر از مجذوب کنندهیت غیرقابل مقاومت یک زن جسور می دهد. از سویی دیگر، همان نت ها به شیوه ای مردانه و در قالب رایحه های چوبی ادویه ای در نسخه مردانه این عطر ظاهر شده اند. جایی که تونکا با چوب عنبر ترکیب می شود و در کنار جنب و جوش زنجبیل، تندی نعناع و آرامش اسطوخودوس ترکیب شده با طراوت لیمو هم حضور دارد. این زوج عطر تقریبا برای استفاده در تمام فصول ایدئال هستند.

در بسیاری از برند ها زوج عطر ها لزوماً طراحی نزدیک به هم ندارند. اما برند آزارو به شیوه زیباتری عطر های مکمل خود را به نمایش می گذارد. آزارو وانتد گرل گلی به شکل نارنجک است. کافی است هر زنی پیش از یک قرار عاشقانه یا میهمانی شبانه ضامن آن را بکشد تا انفجاری از رایحه های مجذوب کننده سر همه را بچرخاند. این در حالی است که آزارو وانتد خشابی پر از قدرت، کاریزما و پیچیدگی است که همه را تحت تأثیر خود قرار می دهد.

5. دیلن بلو زوج عطر محبوب برند ورساچه

ادکلن زنانه ورساچه دیلن بلو (Dylan Blue) عطری لوکس است که رایحه های شیرین و لذت بخش میوه، چوب و گل را در خود دارد. دیلن بلو زنانه ظرافت و قدرتمندی را با هم دارد. این را به خوبی از ترکیب رایحه هایش می توان احساس کرد. در قلب هارمونی، هلوی آب دار، رز و یاس حضور دارند تا پس از گذر اندکی زمان، در رایحه های پایه تشکیل شده از مشک، نت های چوبی و نعناع هندی مخلوط شوند. در حالی که طراوت نسخه زنانه دیلن بلو از طریق گل ها بیان می شود، در نسخه مردانه این نقش برعهده رایحه های مرکباتی است. گریپ فروت و ترنج در ابتدا و زعفران سحرآمیز و دانه لوکس تونکا در خاتمه، با اندکی نت دود، تنها رایحه ای در دنیا است که می تواند تکمیل کننده نسخه زنانه دیلن بلو باشد. این زوج عطر به طرز شگفت انگیزی بهترین زوج های عطری برای استفاده در فصول بهار و تابستان مناسب هستند.

سخن خاتمهی

به غیر از برندهای گفته شده، پاکو رابان، باربری، فرانسیس کورکجیان و بسیاری از برند های دیگر هم عطر های مکمل فوق العاده ای برای زوج ها خلق کرده اند. اما از قلم نیاندازید برای انتخاب زوج عطر، لزوماً نباید هر دو عطر از یک برند باشند. در بسیاری از موارد یک عطر زنانه از برندی خاص با یک عطر مردانه از برندی دیگر می توانند به خوبی با هم هماهنگ شوند.

چه عطر های مکمل را از یک برند خریداری کنید چه از دو برند متفاوت، به خاطر داشته باشید که رایحه های همسان، چیزی بیش از ست کردن لباس بین دو نفر را بیان می کند. زیرا عطر ها پیچیده اند و به شیوه ای عمیق تر و زیباتر ارتباط و هماهنگی یک زوج را به نمایش می گذارند.

منابع: fragrantica, theperfumeshop

منبع: دیجیکالا مگ

به "5 زوج عطر محبوب که شما و همسرتان را به هم نزدیک تر می کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "5 زوج عطر محبوب که شما و همسرتان را به هم نزدیک تر می کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید