کونته و مورینیو، گزینه های راهنمایی اینتر

به گزارش وبلاگ فرافایلی، مدیران باشگاه اینترمیلان تصمیم دارند در فصل آینده ژوزه مورینیو یا آنتونیو کونته را جانشین لوچانو اسپالتی نمایند.

کونته و مورینیو، گزینه های راهنمایی اینتر

کونته و مورینیو، گزینه های راهنمایی اینتر

لوچانو اسپالتی پس از نتایج دور از انتظار در اینتر صندلی مستحکمی در این تیم ندارد و به نظر می رسد عمر مربیگری او در این تیم در سرانجام فصل انتها خواهد یافت. کوریره دلو اسپورت مدعی شد این باشگاه برای اسپالتی به دنبال جانشین می گردد و به این منظور، دو گزینه را مد نظر واقع شده است و شرایط آنها را به دقت زیر نظر داشته و دنبال می نماید. این دو گزینه آنتونیو کونته و ژوزه مورینیو هستند.

با توجه به اینکه کونته و مورینیو در حال حاضر هر دو بیکار هستند، باشگاه اینتر ترغیب شده تا به سناریوی استخدام یکی از این دو به جای اسپالتی فکر کند. در صفحه اول شماره امروز کوریره دلو اسپورت به این ماجرا اشاره شده است. کونته از زمان ترک باشگاه چلسی بیکار بوده است. این مربی ایتالیایی از آن موقع تا امروز با باشگاه چلسی بر سر دریافت خسارت و غرامت اقتصادی در یک دعوای حقوقی شدید درگیر است. در صورت سرانجام این دعوای حقوقی، کونته با درخواستهای زیادی روبرو خواهد شد ولی گفته می گردد او تمایل دارد به ایتالیا برگردد.

از سوی دیگر، مورینیو هم از زمان اخراج از باشگاه منچستریونایتد تا امروز سکان راهنمایی تیم دیگری را به دست نگرفته و بیکار است. مورینیو در باشگاه اینتر محبوبیت بسیار زیادی دارد چرا که در سال 2010 برای اینتر سه جام قهرمانی بدست آورده و در صورت اخراج اسپالتی، گروه بزرگی از طرفداران اینتر طرفدار استخدام مورینیو خواهند بود.

-

منبع: ایران ورزشی

به "کونته و مورینیو، گزینه های راهنمایی اینتر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کونته و مورینیو، گزینه های راهنمایی اینتر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید