قایق سواری در دیدنی ترین کانال های آبی جهان

به گزارش وبلاگ فرافایلی، کانال های آب راه هایی هستند که گاها از وسط شهرهای بندری می گذرند. جذابیت خاصی که بهترین کانال های آبی جهان به شهر می دهند گاها موجب معروفیت شهر می گردد. از جهت دیگر در چنین شهرهایی می توان شاهد رفت آمد قایق های کوچک و بزرگ از وسط کانال بود که همین جریان فضایی خاص و جالب به شهر می دهد. معروف ترین شهر جهان که می توان در جای جای آن با معروف ترین کانال های آبی جهان رو به رو شد و با قایق از منطقه ای به منطقه دیگر رفت ونیز در ایتالیا است. این جریان اغلب اوقات موجب می گردد که شهر فضایی توریستی به خود بگیرد و انتخاب فوق العاده ای برای انواع تور مسافرتی برای دیدنی ترین کانال های آبی جهان به حساب بیاید.

قایق سواری در دیدنی ترین کانال های آبی جهان

1) Canals of Amsterdam

از دیگر شهرهایی که یکی از معروف ترین کانال های آبی جهان در آن قرار گرفته است می توان به آمستردام اشاره نمود. این شهر فوق العاده زیبا در شمال اروپا قرار گرفته و مجذوب کنندهیت های خاص خودش را در اختیار انواع تور مسافرتی قرار داده است. کانال های معروف آمستردام در بین برترین کانال های آبی جهان در قرن 17 میلادی و در دوران اوج قدرت امپراتوری این خطه در شهر بنا شدند. در حال حاضر می توان شاهد بیش از 100 کیلومتر کانال و آب راه در این شهر تاریخی و زیبا بود. از جهت دیگر بیش از 1500 قطعه پل برای عبور و مرور از این کانال ها در شهر تعبیه شده است. می توانید در جوار این کانال های فوق العاده از معماری 1550 ساختمان کلاسیک شهر هم لذت ببرید و تور مسافرتی منحصربه فردی را در آمستردام تجربه کنید.

2) Canals of Bruges

بروژ یکی از زیباترین شهرهای اروپایی است که در شمال غربی کشور بلژیک واقع شده است. این شهر به علت بهره مندی به کانال های فوق العاده متعددش به ونیز شمالی معروف است. در دوره میانه تجار شهر تصمیم گرفتند که انشعاباتی از رود Reie را در قالب کانال هایی از سرتاسر شهر عبور دهند و به این طریق بتوانند محصولات خود را با قایق و کشتی به نقاط مد نظر خود منتقل نمایند. در حال حاضر این کانال ها کاربرد تجاری ندارند اما توانسته به برترین شکل ممکن در جذب گردشگر های داخلی و خارجی پیروز عمل نمایند به گونه ای که در تمام فصل های سال می توان تورمسافرتی ویژه ای را در این شهر فوق العاده زیبا و کلاسیک مشاهده کرد.

3) Hoi An

این دهکده ماهیگیری با مجذوب کنندهیت های خاص خودش توانسته یکی از مقاصد اصلی گردشگر ها در جنوب دریای چین باشد و همیشه انواع تورطبیعت گردی و تورمسافرتی را به خود جذب کند. روستای هوی آن از قرن 16 میلادی به عنوان یکی از بندرهای معروف ناحیه شناخته می شده و تا زمان انتقال بندر به منطقه اطراف نقشی اساسی در بازرگانی این ناحیه ایفا می نموده است. در حال حاضر می توان شاهد انواع فروشگاه های ریز و درشت در اطراف کانال بود همین جریان موجب شده این روستا بسیار مجذوب کننده و فوق العاده به نظر برسد و مقصدی عالی برای انواع تور مسافرتی در این محدوده باشد.

منبع: همگردی

به "قایق سواری در دیدنی ترین کانال های آبی جهان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قایق سواری در دیدنی ترین کانال های آبی جهان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید