کشتی آزاد جوانان دنیا، صعود چهار نماینده ایران به مرحله یک چهارم نهایی

به گزارش وبلاگ فرافایلی، چهار کشتی گیر کشورمان به مرحله یک چهارم نهایی مسابقات پنج وزن دوم رقابت های کشتی آزاد جوانان قهرمانی دنیا در استونی راه یافتند.

کشتی آزاد جوانان دنیا، صعود چهار نماینده ایران به مرحله یک چهارم نهایی

به گزارش وبلاگ فرافایلی و به نقل از سایت فدراسیون کشتی، مسابقات پنج وزن دوم رقابت های کشتی آزاد جوانان قهرمانی دنیا از ظهر امروز (سه شنبه) در شهر تالین استونی در حال برگزاری است که تاکنون 4 نماینده کشورمان به مرحله یک چهارم نهایی راه یافته اند.

نتایج کشتی گیران کشورمان به توضیح زیرا ست:

در وزن 61 کیلوگرم مهدی شیرازی در دور نخست مقابل موحامد کلیش از ترکیه با نتیجه 11 بر صفر به پیروزی رسید. وی در دور بعد با نتیجه 7 بر 2 دولت تاژی بایف از قزاقستان را از پیش رو برداشت و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. وی در این مرحله مقابل جبرئیل تاگ از آمریکا قرار می گیرد.

در وزن 74 کیلوگرم محمد نخودی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه 12 بر 2 از سد داوود علیزالاف از بلاروس گذشت وی در دور سوم و در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف داوید کار از کشور آمریکا می رود.

در وزن 86 کیلوگرم سجاد حبیبی در دور اول با نتیجه 10 بر صفر از سد ماگومد آسیاتیلوف از آذربایجان گذشت. وی در دور دوم مقابل شوتارو یامادا از ژاپن با نتیجه 6 بر 3 به پیروزی دست یافت و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. وی در این مرحله به مصاف ترنت هیدالی از آمریکا می رود.

در وزن 92 کیلوگرم علیرضا عبداللهی در دور نخست با نتیجه 9 بر 2 مغلوب آلان باگایف از روسیه شد و باید منتظر حضور این حریف در دیدار فینال باشد تا وی نیز با حضور در گروه بازنده ها، شانس ادامه کار برای کسب مدال برنز را بدست آورد.

در وزن 125 کیلوگرم امیرحسین زارع پس از استراحت در دور اول در دور دوم با نتیجه 10 بر صفر هوانس ماقاکیان از ارمنستان را مغلوب کرد. وی در دور سوم و در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف برنده مبارزه میان نمایندگان کره جنوبی و مصر می رود.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "کشتی آزاد جوانان دنیا، صعود چهار نماینده ایران به مرحله یک چهارم نهایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کشتی آزاد جوانان دنیا، صعود چهار نماینده ایران به مرحله یک چهارم نهایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید