پرداخت تسهیلات رفاهی منوط به ثبت درخواست در سامانه دانشجویی شد

به گزارش وبلاگ فرافایلی، شرایط جدید ثبت اطلاعات دانشجویان دریافت تسهیلات رفاهی در نیمسال اول 99-98 با هدف تسریع در پرداخت وام به دانشجویان مستعد کم بضاعت ابلاغ شد.

پرداخت تسهیلات رفاهی منوط به ثبت درخواست در سامانه دانشجویی شد

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی وبلاگ فرافایلی، شرایط جدید ثبت اطلاعات متقاضیان دریافت تسهیلات رفاهی نیمسال اول 99-98 به دانشگاه ها ابلاغ شد.

در ابلاغیه صندوق رفاه دانشجویان به دانشگاه ها، پرداخت تسهیلات رفاهی به دانشجویان مستعد کم بضاعت (غیرشاغل و غیربورسیه) از منابع این صندوق رفاه تسهیل شده است.

براین اساس، دانشگاه ها باید برای تسریع در پرداخت وام ها لیست های متناظر را به تایید معاونت مربوط برسانند و سپس ارسال کنند.

همه وام گیرنده ها باید در سامانه دانشجویی درخواست ثبت کنند

همچنین سامانه دانشجویی برای ثبت تقاضای دانشجویان از 15 مهر 98 تا خاتمه نیمسال تحصیلی فعال است و همه دانشجویان متقاضی وام باید تقاضای خود را در سامانه دانشجویی ثبت کنند.

همچنین به دلیل ضرورت اعتبارسنجی اطلاعات هویتی دانشجویان متقاضی دریافت وام، دانشگاه باید ارتباط سامانه آموزشی خود با درگاه تبادل اطلاعات وزارت علوم را برقرار کند.

استعلام مشخصات فردی دانشجو برای ایجاد پرونده در سامانه از سامانه ثبت احوال انجام می شود که در زمان ثبت اطلاعات پرونده دانشجو مشخصات ضامن هم باید از ثبت احوال استعلام شود.

خاتمهی پیام/

منبع: خبرگزاری فارس

به "پرداخت تسهیلات رفاهی منوط به ثبت درخواست در سامانه دانشجویی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرداخت تسهیلات رفاهی منوط به ثبت درخواست در سامانه دانشجویی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید