نگرانی فرهنگستان علوم درباره اتفاقات تلخ مدارس دخترانه

به گزارش وبلاگ فرافایلی، در پی حوادث تلخ اخیر و مسمومیت تعدادی از دانش آموزان مدارس کشور، مجمع عمومی فرهنگستان علوم با صدور بیانیه ای دراین زمینه ابراز نگرانی کرد.

نگرانی فرهنگستان علوم درباره اتفاقات تلخ مدارس دخترانه

به گزارش وبلاگ فرافایلی به نقل از روابط عمومی فرهنگستان علوم، یکصد و سی و سومین جلسه مجمع عمومی فرهنگستان علوم امروز با حضور اعضای پیوسته فرهنگستان، به ریاست آقای دکتر رضا داوری اردکانی رئیس فرهنگستان علوم برگزار گردید.

در ابتدای این نشست موضوع حوادث تلخ اخیر برای دانش آموزان عزیز کشورمان مطرح شد و پس از گفتگو؛ مجمع عمومی فرهنگستان علوم بیانیه ای به توضیح ذیل صادر کرد:

باسمه تعالی

اخبار حوادث تلخی که طی این ایام در خصوص مراکز تحصیلی و آموزشی دانش آموزان به ویژه مدارس دخترانه کشورمان به گوش می رسد، در مجمع عمومی فرهنگستان علوم کشور مطرح شد و اعضای مجمع به شدت از آن ابراز نگرانی کردند.

انتظار از مسئولان محترم آن است که با کمال سرعت و دقت، علل و عوامل این حوادث را تحقیق و در مراجع مربوط جهت برطرف این پدیده و جلوگیری از تکرار آن اتخاذ تصمیم، اقدام و اطلاع رسانی لازم معمول دارند.

امید می رود که با پیگیری سریع و دقیق مراجع ذیصلاح، نگرانی خانواده های محترم مرتفع و بچه ها عزیزمان در کمال امنیت، سلامت و آسایش به ادامه تحصیل و وصول به مقامات عالیه علمی پیروز شوند.

مجمع عمومی فرهنگستان علوم 11 اسفند 1401.

منبع: همشهری آنلاین

به "نگرانی فرهنگستان علوم درباره اتفاقات تلخ مدارس دخترانه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نگرانی فرهنگستان علوم درباره اتفاقات تلخ مدارس دخترانه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید