شرط پرسپولیسی شدن عزت اللهی ، یحیی در پی جذب 2 بازیکن خارجی

به گزارش وبلاگ فرافایلی، یحیی برای فصل نو رقابت های لیگ برتر حداقل دو یا سه بازیکن خارجی به فهرست تیمش اضافه خواهد نمود.

شرط پرسپولیسی شدن عزت اللهی ، یحیی در پی جذب 2 بازیکن خارجی

به گزارش وبلاگ فرافایلی باشگاه پرسپولیس با جذب میلاد سرلک فهرست بزرگسالان خود را تکمیل کرد و این بازیکن در واقع جانشین لئاندرو پریرا می گردد که قرار است به زودی قراردادش با سرخپوشان فسخ گردد. با این تفاسیر باشگاه پرسپولیس اگر بتواند رضایت نامه سعید عزت اللهی را از باشگاه وایله دانمارک بگیرد برای اضافه کردن نام او باید یکی از نفرات بزرگسالش را از فهرست خارج کند. اما آنچه معین است یحیی برای فصل تازه رقابت های لیگ برتر حداقل دو یا سه بازیکن خارجی به فهرست تیمش اضافه خواهد نمود. او برای دروازه، خط هافبک و بعلاوه خط حمله بازیکن خارجی مدنظر دارد. اما این نفرات برای اینکه به فهرست پرسپولیس راه یابند باید یا به صورت قرضی بیایند یا اینکه شرایط سنی شان زیر 23 سال باشد.

در حال حاضر پرسپولیس برای گلر دوم، محمد خالدآبادی، دروازه بان طرفدار را که 22 سال سن دارد مدنظر دارد اما باید دید باشگاه طرفدار حاضر خواهد شد حتی به صورت قرضی رضایتنامه او را برای سرخپوشان صادر کند یا نه. در پست های اشاره شده دیگر هم چنانچه پرسپولیس نتواند بازیکنی با شرایط گفته شده جذب کند باید به سراغ بازیکن آزاد برود که در صورت جذب آنها باید فهرستش را خالی کند. در ظاهر یحیی به همه نفراتی که در اختیارش هستند احتیاج دارد و هدف اصلی او این است که نفرات مورداحتیاج تیمش را به صورت قرضی یا با شرایط سنی زیر 23 سال به خدمت بگیرد.

منبع: همشهری آنلاین

به "شرط پرسپولیسی شدن عزت اللهی ، یحیی در پی جذب 2 بازیکن خارجی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرط پرسپولیسی شدن عزت اللهی ، یحیی در پی جذب 2 بازیکن خارجی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید