ویدیوی رازآلود مایکروسافت از کنفرانس 2 اکتبرسرفیس های بعدی را بشنوید

به گزارش وبلاگ فرافایلی، کنفرانس سخت افزاری مایکروسافت در هفته آینده برگزار خواهد شد تا مجموعه جدیدی از دستگاه های این شرکت معرفی شوند. اگر به شایعات منتشر شده استناد کنیم، باید منتظر یک رویداد تمام عیار باشیم. زیرا به غیر از بروزرسانی برای سرفیس های قبلی، با دستگاه های هیجان انگیز جدیدی رویرو خواهیم شد. با وینفون همراه باشید.

ویدیوی رازآلود مایکروسافت از کنفرانس 2 اکتبرسرفیس های بعدی را بشنوید

احتمال اینکه در رویداد آینده برای نخستین بار با سرفیس تاشو مایکروسافت موسوم به Centaurus روبرو شویم، کم نیست. به همین دلیل صفحه ی توییتری سرفیس ویدیویی را منتشر کرد که در آن قول نوآوری های جدید و هیجان انگیزی داده شده است. شاید در این ویدیو هیچ تصویری یه چشم نخورد، اما صدای هر کدام از محصولات آینده پخش شده است. صفحه مایکروسافت سرفیس در این باره گفت :

این صدای نوآوری های ما برای 2ام اکتبر است. از قلم نیاندازید که اول اینجا شنیدید.

همانطور که شنیدید، کلیک ها و ضربه های متعددی در ویدیو وجود دارد. اما تاکید این شرکت روی قلم و نوشتار است. به هر حال هر کس برداشت متفاوتی از این اصوات دارد، اما به نظر ما Centaurus با قابلیت های فراوان در زمینه یادداشت برداری عرض خواهد شد. شاید هم هنوز قضاوت در خصوص آن زود باشد.

در هر صورت مایکروسافت قصد بروزرسانی محصولات قدیمی خود را دارد. طبق شایعات، باید منتظر نسخه 15 اینچی سرفیس لپ تاپ به همراه چیپ AMD هم باشیم.

نظر شما چیست؟

منبع: وینفون

به "ویدیوی رازآلود مایکروسافت از کنفرانس 2 اکتبرسرفیس های بعدی را بشنوید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ویدیوی رازآلود مایکروسافت از کنفرانس 2 اکتبرسرفیس های بعدی را بشنوید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید