از نمایشگاه MWC 2024 چه انتظاراتی داریم؟

به گزارش وبلاگ فرافایلی، اگرچه کنگره جهانی موبایل (MWC) دیگر به میزان گذشته مورد توجه قرار نمی گیرد، به ویژه با حضور کم رنگ تر برندهای بزرگ گوشی های هوشمند، اما همچنان برای هواداران این محصولات، به خصوص علاقه مندان به برندهای کمتر شناخته شده ای مانند وان پلاس یا موتورولا، یکی از هیجان انگیزترین رویدادهای سال به شمار میرود. حالا با نزدیک شدن به این رویداد، نگاهی به آن می اندازیم و ببینیم چه انتظاراتی می توانیم از نمایشگاه MWC 2024 داشته باشیم.

از نمایشگاه MWC 2024 چه انتظاراتی داریم؟

تاریخ برگزاری

این نمایشگاه از 7 تا 10 اسفند برگزار می گردد ولی مانند دیگر نمایشگاه های این چنینی، بسیاری از شرکت ها محصولات مهم خود را پیش از شروع به کار نمایشگاه معرفی خواهند کرد.

چه برندهایی در نمایشگاه MWC 2024 حضور دارند؟

درست است که MWC دیگر غول سابق نیست، اما این فرصتی برای برندهایی که معمولاً کمتر مورد توجه قرار می گیرند، فراهم می نماید تا در مرکز توجه قرار بگیرند. در اینجا به چند نمونه از برندهای حاضر در این رویداد و انتظارات ما از آن ها اشاره می کنیم:

گوگل

در این نمایشگاه به احتمال زیاد گوگل از سخت افزار نوی رونمایی نمی نماید ولی ممکن است با چند قابلیت نو اندروید روبرو شویم. سال گذشته هم این شرکت از قابلیت های نو اندروید رونمایی کرد که باید ببینیم آیا سال جاری هم این رویکرد تکرار می گردد یا نه.

آنر

با توجه به اینکه آنر بعد از ماه ها انتظار بالاخره باریک ترین گوشی تاشو را برای بازار جهانی عرضه نموده، حالا نوبت به عرضه جهانی آنر مجیک 6 پرو است. البته قرار است نسخه خاص گوشی تاشو Magic V2 RSR که با همکاری پورشه طراحی شده، در نمایشگاه MWC 2024 معرفی گردد.

موتورولا

این شرکت سال گذشته از یک گوشی مفهومی رول شونده رونمایی کرد و سروصدای زیادی به راه انداخت. با وجود اینکه این شرکت هنوز رسما چیزی اعلام ننموده، ولی امیدواریم سال جاری هم با یک گوشی کانسپت مجذوب نماینده روبرو شویم.

ناتینگ

با وجود اینکه ناتینگ اعلام نموده گوشی ناتینگ فون 2a در تاریخ 5 مارس معرفی می گردد، ولی به نظر می رسد این شرکت در رویداد MWC 2024 هم حداقل تا حدی به این گوشی می پردازد. البته شاید هم چنین کاری را انجام ندهد.

وان پلاس

در نمایشگاه MWC 2024 قرار است با ساعت هوشمند وان پلاس واچ 2 روبرو شویم که البته ممکن است مانند سال گذشته، این شرکت از یک گوشی مفهومی هم رونمایی کند.

شیائومی

شیائومی میخواهد در این نمایشگاه دو گوشی شیائومی 14 و 14 پرو را برای بازار جهانی رسما رونمایی کند و از سوی دیگر ممکن است چنین کاری برای گوشی شیائومی 14 اولترا هم انجام گردد که به تازگی در چین معرفی شده است.

سخن پایانی

در کل همانطور که می بینید، سال جاری هم قرار نیست چندان با خبرهای هیجان انگیزی روبرو شویم ولی ممکن است بعضی برندهای نه چندان مشهور بتوانند ما را غافلگیر نمایند.

منبع: Android Police

منبع: دیجیکالا مگ

به "از نمایشگاه MWC 2024 چه انتظاراتی داریم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "از نمایشگاه MWC 2024 چه انتظاراتی داریم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید