وان پلاس 7T پرو در رنگ آبی مه آلود تولید می شود

به گزارش وبلاگ فرافایلی، حدودا یک هفته تا معرفی پرچم دار جدید وان پلاس برای نیمه دوم سال جاری فاصله داریم و بازار شایعات درباره وان پلاس 7T پرو همچنان داغ است. پس از فاش شدن طراحی این گوشی که در بخش دوربین اصلی ظاهری متفاوت با وان پلاس 7 پرو دارد، حال رندر جدیدی منتشر شده است که پرچم دار جدید را در ترکیب رنگی جدیدی نشان می دهد که طیفی از رنگ آبی است و آبی مه آلود نام گرفته است.

وان پلاس 7T پرو در رنگ آبی مه آلود تولید می شود

وان پلاس 7T پرو تقریبا به نسل فعلی پرچم داران این شرکت شباهت دارد. پنل جلویی این گوشی یک نمایشگر بدون حاشیه 6.7 اینچی از نوع Fluid AMOLED و با نرخ تازه سازی 90 هرتز را در خود جای داده است. این نمایشگر مانند وان پلاس 7 پرو هیچ گونه حاشیه یا حفره ای در خود ندارد. دوربین سلفی آن به بخشی چداگانه منتقل شده است که از ساختار بیرون جهنده بهره می گیرد و بلندگو نیز در امتداد حاشیه های خمیده فریم قرار گرفته است. پنل پشتی اما با آن چه در گذشته از این گوشی دیده بودیم متفاوت است. در این رندر قاب پشتی میزبان چینش عمودی سنسورهای دوربین است و در میانه آن نشان وان پلاس دیده می شود. پیش از این تصور می شد دوربین های وان پلاس 7T پرو با وان پلاس 7 پرو تفاوت خاصی نداشته باشد، اما در این رندر به فوکوس اتوماتیک لیزری اشاره شده است.

انتظار نداریم در بخش سخت افزاری با به روز رسانی عمده ای نسبت به وان پلاس 7 پرو روبرو شویم. با توجه به اطلاعات فاش شده، پرچم دار جدید چینی ها از اسنپ دراگون 855 به همراه 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی استفاده خواهد کرد. ظاهرا ظرفیت های دیگری نیز برای حافظه داخلی وجود خواهد داشت، اما تا به این لحظه اطلاعات دقیقی از آن ها منتشر نشده است.

از سایر مشخصات وان پلاس 7T پرو می توان به باتری 4085 میلی آمپر ساعتی و پشتیبانی از فناوری شارژ سریع اختصاصی Wrap Charge 30T اشاره کرد. این فناوری نسخه بهبود یافته سیستم شارژ سریع Wrap Charge 30 است که در وان پلاس 7 پرو استفاده شده بود و اکنون 20 درصد سریع تر شده است. گفته می شود این گوشی از 4G LTE پشتیبانی می کند و اندروید 10 به همراه Oxygen OS به عنوان سیستم عامل پیش فرض آن حضور خواهد داشت.

منبع: Phone Arena

منبع: دیجیکالا مگ

به "وان پلاس 7T پرو در رنگ آبی مه آلود تولید می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وان پلاس 7T پرو در رنگ آبی مه آلود تولید می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید