گوشی نوکیا G11 با دوربین سه گانه و باتری بزرگ معرفی گردید

به گزارش وبلاگ فرافایلی، شرکت HMD بی سر و صدا با قرار دادن گوشی هوشمند نوکیا G11 در وب سایت خود، از این گوشی هوشمند رونمایی کرد. این شرکت وعده عمر باتری سه روزه و دریافت دو به روزرسانی بزرگ سیستم عامل را برای این گوشی هوشمند نو خود داده است. باید اشاره کنیم که نوکیا G11 مشخصاتی شبیه به گوشی تازه معرفی شده نوکیا G21 دارد، اما سیستم دوربین آن از G21 ضعیف تر است و وزن کمتری هم دارد.

گوشی نوکیا G11 با دوربین سه گانه و باتری بزرگ معرفی گردید

نوکیا G11 از پردازنده پایین رده Unisoc T606 به عنوان قلب تپنده بهره می برد که فقط 3 گیگابایت حافظه رم و 32 گیگابایت حافظه درونی آن را در امر پردازش کمک می نمایند. بعلاوه کاربران می توانند با استفاده از کارت حافظه میکرو SD حافظه آن را تا 512 گیگابایت افزایش دهند. این گوشی هوشمند نو شرکت HMD از یک سیستم دوربین سه گانه بهره می برد. در این سیستم یک لنز اصلی 13 مگاپیکسلی و دو لنز 2 مگاپیکسلی عمق و ماکرو دیده می گردد. بعلاوه باید به لنز سلفی این گوشی هوشمند اشاره کنیم که با دقت 8 مگاپیکسل درون حفره نمایشگر تعبیه شده که کاربران از آن می توانند برای گرفتن عکس های سلفی و برقراری تماس های صوتی بهره ببرند.

گوشی نو نوکیا از یک نمایشگر 6.5 اینچی LCD با رزولوشن HD +، رفرش ریت 90 هرتزی و نرخ نمونه برداری لمسی 180 هرتز بهره می برد. یکی از قابلیت های کلیدی نوکیا G11 منبع تغدیه آن با باتری به ظرفیت 5050 میلی آمپر ساعت است که با شارژ سریع 18 واتی شارژ می گردد و عمر باتری سه روزه را برای کاربران به ارمغان می آورد. طبق ادعای شرکت HMD، این گوشی هوشمند دو سال به روزرسانی بزرگ سیستم عامل و سه سال به روزرسانی امنیتی را دریافت خواهد نمود. اما با این حال این گوشی هوشمند با سیستم عامل اندروید 11 روانه بازار خواهد شد و این یعنی تنها اندروید 12 و 13 را دریافت خواهد نمود.

نوکیا G11 با قیمت 159 یورو در بازار های اروپا به فروش می رسد و در دو رنگ آبی یخی و خاکستری در اختیار کاربران قرار می گیرد. باید اشاره کنیم که این گوشی شرکت HMD به عنوان جانشین گوشی نوکیا G10 که فروردین ماه سال جاری معرفی گشت، راهی بازار گوشی های هوشمند می گردد. نوکیا G10 از دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی به همراه دو دوربین ماکرو و تشخیص عمق 2 مگاپیکسلی بهره می برد. بعلاوه باید خاطر نشان کنیم که همچون نوکیا G11، این گوشی هم از لنز سلفی 8 مگاپیکسلی برای گرفتن عکس های سلفی و برقراری تماس های صوتی استفاده می نماید.

گوشی نوکیا G10 با چیپست هلیو G25 و 3 یا 4 گیگابایت حافظه رم و 32 یا 64 گیگابایت حافظه داخلی در دسترس کاربران قرار گرفته است. علاوه بر این ها، این گوشی از کارت حافظه هم پشتیبانی می نماید و مبتنی بر اندروید 11 است. انتظار داشتیم که نوکیا G11 با سیستم عامل اندروید 12 روانه بازار گردد که چنین نشد و همچون نسل قبلی خود اندروید 11 را به صورت پیش فرض اجرا می نماید. در نهایت نیز باید اشاره کنیم که گوشی هوشمند G10 دارای نمایشگر 6.5 اینچی LCD با رزولوشن 720p+ است و به مدت 2 سال آپدیت اندروید را دریافت خواهند کرد. ظرفیت باتری آن 5050 میلی آمپر ساعت است و برخلاف نوکیا G11 از سرعت شارژ 10 واتی پشتیبانی می نماید.

منبع: GSMArena

منبع: دیجیکالا مگ

به "گوشی نوکیا G11 با دوربین سه گانه و باتری بزرگ معرفی گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گوشی نوکیا G11 با دوربین سه گانه و باتری بزرگ معرفی گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید