راهنمای خرید برترین هدفون هایلو در بازار؛ معرفی گزینه های پیشرفته و پرامکانات

به گزارش وبلاگ فرافایلی، هدفون ها به عنوان یکی از محبوب ترین و پرفروش ترین لوازم جانبی دیجیتال در بازار فناوری و تکنولوژی شناخته می شوند. شرکت های مختلف در سراسر دنیا با بهره گیری از جدیدترین فناوری ها، سعی دارند هدفون هایی با کیفیت و مجذوب نماینده را به بازار عرضه نمایند. کمپانی چینی هایلو نیز یکی از این شرکت هاست که با پیشرفت های خود، توانسته در بازار هدفون ها جایگاه مطلوبی را به دست آورد. اگر شما هم از هواداران محصولات این برند هستید، با ما در این مطلب همراه باشید، چرا که در راهنمای خرید برترین هدفون هایلو خبرنگاران ، به معرفی و آنالیز 8 مدل پرقابلیت و کاربرپسند بازار خواهیم پرداخت تا شما بر اساس احتیاج و بودجه ای که دارید، برترین گزینه ممکن را انتخاب کنید.

راهنمای خرید برترین هدفون هایلو در بازار؛ معرفی گزینه های پیشرفته و پرامکانات

هدفون بی سیم هایلو مدل PurFree Buds

اگر بودجه ی کافی برای خرید برترین هدفون بی سیم هایلو را دارید و در پی یک محصول پرقابلیت و مجذوب نماینده هستید، مدل PurFree Buds یکی از گزینه هایی است که شما را از خریدتان پشیمان نمی نماید. در همان نگاه اول طراحی خاص در نظر گرفته شده برای این هدفون توجه شما را به خودش جلب می نماید. طراحی که روی گوشی جای گرفته و در کانال ورودی گوش قرار نمی گیرد و همین امر سبب شده تا استفاده بسیار راحت داشته باشد و در استفاده طولانی مدت هیچ خستگی برای گوش به همراه ندارد. طراحی در نظر گرفته شده برای این هدفون به نحوی است که به هیچ عنوان در حین دویدن و ورزش از گوش خارج نگردد و از طرفی مقاومت در برابر پاشش آب هم سبب شده تا در شرایط جوی متنوع از این محصول بهره ببرید و حتی تعریق بدن هم آسیبی به آن وارد نمی نماید. این محصول از بلوتوث نسخه 5.2 برای اتصال به گوشی های هوشمند شما استفاده می نماید و حدبیشتر بردی 10 متری نیز دارد.

درایور های با ابعاد 16.2 میلی متری گوشی های این هدفون هم موجب شده تا کیفیت خروجی صدای بسیار بالایی را شاهد باشید. دو میکروفون در نظر گرفته شده برای هر کدام از گوشی های این هدفون، امکان مکالمه بسیار مجذوب نماینده را فراهم نموده که البته قابلیت نویز کنسلینگ هم سبب شده تا صدای شما در محیط هایی با نویز و سر و صدای نه چندان کم هم به خوبی برای مخاطب شنیده گردد. انتخاب باتری بسیار مناسب و قدرتمند این هدفون هم موجب شده تا به هر کدام از گوشی ها به ازای هر بار شارژ صد درصدی، توانایی ارائه طول عمر مفید 8 ساعت را برای پخش موسیقی داشته باشند.

محفظه شارژ این محصول هم به ازای هر بار شارژ توانایی سه بار شارژ صد درصدی گوشی های این هدفون را دارد و در نهایت به یاری محفظه شارژ، طول عمر مفید (زمان آماده به کار) 32 ساعت را شاهد خواهید بود. شارژ شدن این محصول نیز با استفاده از کابل USB-C صورت می گیرد. وزن این محصول کمی بیش از سایر هدفون های روگوشی موجود در بازار است و سنگینی آن نیز به حدود 50 گرم می رسد.

هدفون بلوتوثی هایلو مدل PurFree

مدل PurFree، یکی دیگر از برترین هدفون های هایلو در بازار است که قابلیت های بسیار خوبی را در ازای پرداخت هزینه ای منطقی به کاربران ارائه می دهد. این محصول نیز همچون محصول معرفی شده قبلی از طراحی بسیار خاصی بهره می برد و اگر اهل ورزش کردن باشید، می توانید به عنوان برترین هدفون ورزشی هایلو روی آن حساب باز کنید. طراحی خاص و مجذوب نماینده این هدفون در همان نگاه اول توجه شما را به خودش جلب می نماید و با قرار گیری بر روی گوش و عدم مسدود کردن کانال اصلی گوش، مجذوب نمایندهیت خاصی دارد. طراحی بسیار خلاقانه این هدفون سبب شده تا به هیچ عنوان به راحتی در حین دویدن و ورزش از گوش خارج نگردد و بعلاوه در برابر تعریق هم مقاوم است و با این تفاسیر در حین ورزش هم آسیبی به آن وارد نمی گردد. دو عدد میکروفون باکیفیت نیز برای این هدفون برتر هایلو در نظر گرفته شده که صدا را به خوبی و با شفافیت به گوش کاربر طرف مقابل می رساند.

وزن بسیار مناسب 28 گرمی این محصول هم در استفاده های طولانی مدت هیچ خستگی برای گوش به همراه ندارد. قابلیت نویز کنسلینگ در نظر گرفته شده هم سبب شده تا در محیط هایی با صدا و نویز زیاد، خروجی صدای بسیار مجذوب نماینده و با کیفیتی را شاهد باشید. باتری در نظر گرفته شده هم به ازای هر بار شارژ صد درصدی، توانایی ارائه طول عمر مفید (زمان آماده به کار) 8 ساعت برای پخش موسیقی را ارائه می نماید و از طرفی در مدت زمان 1.5 ساعت به شارژ صد درصدی می رسد. یکی از قابلیت های بسیار مجذوب نماینده این دستگاه، امکان اتصال به دو دستگاه به صورت همزمان است و این یعنی که شما می توانید به دلخواه خود بین دو دستگاه مختلف سوییچ شوید. از آنجایی که این هدفون باکیفیت هایلو روی گوش های شما قرار می گیرد، به کانال داخلی آن ها آسیب نمی رساند و کاربران دغدغه ای از این بابت نخواهند داشت. این هدفون بی سیم از بلوتوث نسخه 5.1 برای اتصال به دستگاه های هوشمند شما استفاده می نماید و اتصال پایداری را نیز با آن ها تا حدبیشتر فاصله 10 متری برقرار می نماید.

هدفون گیمینگ بلوتوثی هایلو مدل G3

اگر اهل بازی های آنلاین هستید و در پی برترین هدفون گیمینگ هایلو در بازار می گشت، مدل G3 تجربه خرید بسیار خوبی را از وبلاگ فرافایلی برای شما به همراه می آورد. این هدفون گیمینگ هایلو که توانسته رضایت بیش از 83 درصد از خریدارانش را در وبلاگ فرافایلی به دست بیاورد، طراحی بسیار پیشرفته ای دارد و بسیار راحت و ساده درون گوش کاربران قرار گرفته و از این بابت اصلا کاربران را اذیت نمی نماید. هایلو برای ارائه یک تجربه صوتی مجذوب نماینده در این محصول خود، از دو درایور 13 میلی متری استفاده نموده که صدا را با برترین کیفیت ممکن به صورت تفکیک شده فراوری و به گوش کاربران می رسانند.

این محصول در برابر عرق و رطوبت مقاوم است و هنگام ورزش کردن نیز می توان از آن استفاده کرد. میکروفون های قدرتمندی که در ایرپاد g3 استفاده شده اند، با حذف هوشمند نویزهای اضافی، به شما امکان می دهند تا با کیفیت HD و بدون اشکال صدای خود را به گوش مخاطبان منتقل کنید. هدفون بلوتوثی گیمینگ هایلو مدل G3، با داشتن یک چیپ e-sports اختصاصی، می تواند با انتقال داده ها با تاخیر زمانی فقط 0.04 ثانیه، حالت حرفه ای مخصوص بازی را برای شما به ارمغان بیاورد. این ویژگی برای گیمرهایی که احتیاج به واکنش سریع در بازی های دارند، بسیار مهم است. این هدفون از بلوتوث 5.2 با گوشی های هوشمند شما ارتباط برقرار می نماید و این ارتباط پایدار را تا برد حدبیشتر 10 حفظ خواهد نمود.

همچون بیشتر محصولات گیمینگ موجود در بازار، این محصول نیز از سیستم نور پردازی RGB بهره برده و موقع استفاده نیز حالت درخشان خود را حفظ خواهند کرد. هایلو برای بهبود عملکرد این هدفون خود از یک الگوریتم پیشرفته استفاده نموده است که تجربه بی نظیری از بازی، گوش دادن به موسیقی و تماشای ویدیو را به شما ارائه می دهد. بعلاوه، این هدفون با فراوری صدای باکیفیت و بیس بالا، تمام تجربیات شما را به یک سطح نو از هیجان و شور و شوق می رساند. ظرفیت هر کدام از ایربادها، 45 میلی آمپر ساعت و ظرفیت محفظه شارژ نیز 500 میلی آمپر ساعت است. بنابراین این محصول، از نظر شارژدهی تا 4.5 ساعت می تواند کاربران را همراهی کند که البته این اندازه به لطف کیس شارژش به حدود 20 ساعت می رسد. مدت زمان مورد احتیاج برای شارژ ایربادها و بعلاوه کیس، چیزی در حدود 2 ساعت است.

هدفون بی سیم هایلو مدل Lady Bag

هایلو برای کاربران خانم خود یک هدفون مجذوب نماینده و بسیار باکیفیت به نام مدل Lady Bag طراحی نموده که ظاهر خاص و منحصر به فردی دارد و شاید بتوان آن را به عنوان برترین هدفون مناسب بانوان هایلو در بازار به شمار آورد. طراحی در نظر گرفته شده برای گوشی های این هدفون سبب شده تا به خوبی درون گوش قرار گیرند و از طرفی برای مثال در حین راه رفتن و دویدن به راحتی از گوش خارج نگردد. وزن 4.85 گرمی گوشی های این هدفون هم موجب شده تا در استفاده طولانی مدت خستگی برای گوش به همراه نداشته باشد. این محصول باکیفیت هایلو از قابلیت نویز کنسلینگ فعال نیز پشتیبانی می نماید تا نویز های موجود در محیط به کمترین اندازه ممکن برسند و در نهایت خروجی صدای بسیار خوب و با کیفیتی را شاهد خواهید بود.

پشتیبانی از استاندارد IP54 هم مقاومت در برابر پاشش آب را با خود به همراه دارد و در نتیجه می توانید از این محصول در شرایط جوی متنوع بهره ببرید و نگرانی از بابت آسیب رسیدن به آن نداشته باشید. پشتیبانی از بلوتوث نسخه 5.2 هم امکان اتصال سریع و راحت را با دستگاه های دیگر را فراهم نموده که ارتباط پایداری را به وجود می آورد و بردی حدبیشتر 10 متری دارد. کیس شارژر با طراحی همچون کیف های کوچک این محصول نه تنها زیبایی بسیار مجذوب نمایندهی برای بانوان دارد، بلکه امکان جابه جایی راحت آن را نیز برای کاربران خانم به همراه می آورد. با یک بار شارژ، کاربران می توانند تا 5 ساعت از هدفون استفاده نمایند که این اندازه به یاری کیس شارژ به حدود 20 ساعت می رسد. شارژ شدن این محصول نیز 1.5 ساعت به طول می انجامد. ظرفیت باتری هر هدفون نیز حدود 34 میلی آمپر ساعت است.

هندزفری بلوتوثی هایلو مدل X1 pro

مدل X1 pro، یکی دیگر از مجذوب نماینده ترین و برترین هدفون های بی سیم هایلو در بازار محسوب می گردد که که هم ظاهر زیبایی دارد و هم کیفیت آن مثال زدنی است. این محصول به گونه ای طراحی شده که با طراحی درونی گوش به خوبی چفت می گردد و انتخاب مناسبی برای افراد ورزشکار خواهد بود. بعلاوه این هدفون بلوتوثی در استفاده طولانی مدت به هیچ عنوان باعث خستگی گوش کاربران نمی گردد و وزن فوق العاده سبکی دارد. این محصول باکیفیت که با رضایت حدود 83 درصد از خریدارانش در وبلاگ فرافایلی همراه شده، با بلوتوث نسخه 5.2 امکان اتصال آسان و سریع را فراهم نموده است و البته باید بدانید که این محصول توانایی اتصال با گوشی های هوشمند سیستم عامل اندروید و iOS را نیز دارد. برد این محصول حدبیشتر تا 10 متر می تواند بدون مشکل کاربران را در پخش موسیقی همراهی کند. دو درایور 10 میلی متری در این محصول وظیفه فراوری صدا را برعهده دارند که این کار را به خوبی انجام می دهند و صدایی تفکیک شده با بیسی نرم را به گوش کاربران می رسانند.

یکی دیگر از قابلیت های بسیار مجذوب نماینده این محصول، بدون شک نویز کنسلینگ است که نویز های موجود در محیط را تا اندازه بسیار قابل توجهی کاهش می دهد و در نهایت خروجی صدای بسیار با کیفیت را شاهد خواهید بود. البته باید بدانید که سه حالت نویز کنسلینگ در نظر گرفته شده برای این هدفون سبب شده تا با توجه به سلیقه شخصی و البته محیطی که در آن قرار دارید، یکی از حالت ها را انتخاب کنید. امکان کنترل پخش موسیقی و تماس هم از طریق ضربه روی هر کدام از گوشی های این هدفون امکان پذیر است که استفاده آسان و سریع را برای شما به ارمغان آورده است. باتری این ایرفون ها با یک بار شارژ قادر است تا 9 ساعت کاربران را در پخش موسیقی و مکالمه همراهی کند که این آمار و ارقام به لطف کیس شارژ 400 میلی آمپر ساعتی اش به حدود 40 ساعت افزایش پیدا می نماید. برای شارژ این محصول کافی است ایرفون ها را حدود 1 الی 2 ساعت درون کیس شارژ آن قرار دهید.

هدفون بلوتوثی هایلو مدل W1

می رسیم به معرفی پرفروش ترین و محبوب ترین هدفون بلوتوثی هایلو در بازار که امکانات بسیار خوبی را در اختیار کاربران قرار می دهد و حدود 81 درصد از خریدارانش در وبلاگ فرافایلی خرید این محصول را به سایر کاربران پیشنهاد می نمایند. در واقع هایلو با عرضه هدفون بلوتوثی مدل W1 توانسته محصولی با قیمت مناسب و کیفیت و کارایی عالی را در اختیار مشتریان قرار دهد. این محصول طراحی دقیق و حساب شده ای دارد که کاملاً مطابق با بخش های درونی گوش ساخته شده و در هنگام فعالیت و یا چرخش سر از گوش شما نمی افتد. بعلاوه گوشی های هدفون برای استفاده طولانی مدت طراحی شده اند و شما می توانید بدون احساس خستگی یا سردرد ساعت ها هدفون بلوتوثی هایلو را در گوش داشته باشید.

پشتیبانی هدفون از کدک های صوتی ACC، SBC و APTX باعث شده که شما صداهایی با بیس خوب و وضوح مناسب را بشنوید. نکته مهم در خصوص هدفون بلوتوثی هایلو این است که در اندازه صدای بالا هم همچنان موسیقی شفاف و واضح به گوش خواهد رسید. کدک صوتی APTX که در این هدفون هم وجود دارد، باعث می گردد صداها زنده از هدفون پخش شوند و تاخیر صدا هم به حداقل خود برسد. روی هر هدفون، 2 میکروفون قرار گرفته که یکی از آن ها برای ضبط صدا به کار می رود و یک میکروفون دیگر وظیفه تشخیص نویز محیط را دارد. سیستم ENC با قابلیت هوشمند حذف نویز، صدای شما را کاملاً شفاف و واضح به گوش فرد دیگر خواهد رساند.

اتصال هدفون به وسایل دیجیتال از طریق بلوتوث ورژن 5.2 صورت می گیرد که اتصالی بسیار سریع تر و با برد بیشتر را در پی خواهد داشت. هدفون بلوتوثی هایلو دارای گواهینامه IPX4 است و در برابر رطوبت و تعریق مقاومت خوبی دارد. آنالیز هدفون هایلو W1 نشان می دهد که باتری 32 میلی آمپر ساعتی هر یک از هدفون ها تا 6 ساعت قادر است شما را همراهی کند و به لطف استفاده از کیس شارژ 310 میلی آمپر ساعتی، این اندازه به حدود 26 ساعت می رسد. هدفون بلوتوثی هایلو مدل W1 دارای پنل لمسی است که به شما یاری می نماید بدون احتیاج به لمس موبایل خود، بتوانید آهنگ ها را عقب و جلو برده یا صدا را کم و زیاد کنید. اگر در پی برترین هدفون مالی هایلو در بازار هستید، این مدل را از دست ندهید.

هدفون بلوتوثی هایلو مدل X1 2023

مدل X1 2023، یکی از نوترین محصولات هایلو در بازار محسوب می گردد که ویژگی های بسیار کاربرپسندی دارد و توانسته رضایت حدود 81 درصد از خریدارانش در وبلاگ فرافایلی را به دست بیاورد. این هدفون بی سیم از نوع توگوشی است و به شکلی طراحی شده که به راحتی درون گوش قرار می گیرد. سری های این محصول از نوع پلاستیکی است و هیچ گونه حساسیتی برای گوش کاربران به وجود نمی آورد. هدفون بلوتوثی هایلو مدل X1 2023 دارای قطر درایور 12 میلی متر بوده و این موضوع به معنای قابلیت پخش صدای واضح و با کیفیت است. بعلاوه، به لطف بهره مندی از بلوتوث نسخه 5.3، سرعت اتصال آن به دستگاه های دیگر به شکل قابل توجه ای بالا خواهد بود و محدوده عملکرد این دستگاه تا شعاع 10 متری است.

شارژدهی باتری هدفون ها یکی از اصلی ترین مزایای آن به شمار می رود و این موضوع برای هدفون مذکور در حالت پخش موسیقی تا 5.5 ساعت و در حالت مکالمه تا 24 ساعت است. علاوه بر این، شارژ شدن کیس شارژر 300 میلی آمپر ساعتی این هدفون از طریق رابط USB Type-C صورت می پذیرد و در نتیجه می توان آن را در مدت زمانی کوتاه شارژ کرد. از دیگر ویژگی های هدفون بلوتوثی هایلو مدل X1 2023 می توان به قابلیت پرکاربرد و پرطرفدار نویز کنسلینگ اشاره نمود. این ویژگی اجازه استفاده از هدفون و انجام مکالمه در محیط های شلوغ و پر سر و صدا را به دارندگانش می دهد. بعلاوه، این محصول مذکور دارای استاندارد IPX4 و ENC است که از آن در برابر نفوذ آب و رطوبت حفاظت می نماید. X1 2023 به عنوان برترین هدفون نو هایلو، گزینه خرید مناسبی برای شما خواهد بود.

هندزفری بلوتوثی هایلو مدل GT7 Neo

اگر بودجه محدودی برای خرید برترین هدفون هایلو در بازار دارید، مدل GT7 Neo یک گزینه ایده آل برای شما خواهد بود. این محصول با وزن 3.9 گرم مطابق با شکل گوش و با زاویه 35 درجه طراحی شده که به راحتی داخل گوش قرار گیرد و در هنگام استفاده از گوش خارج نخواهد شد. هندزفری Haylou GT7 Neo از طریق میکروفون دوگانه و الگوریتم DNN امکان شبیه سازی شنوایی انسان را دارد تا بتواند نویز اطراف را در مکالمه کاهش دهد. بعلاوه درایورهای 8 میلی متری این هدفون بیس بسیار قدرتمندی فراوری می نمایند. هندزفری Haylou GT7 Neo دارای بلوتوث نسخه 5.2 است. با هر بار شارژ گوشی ها، هندزفری بلوتوثی هایلو GT7 Neo امکان پخش موسیقی تا 6.5 ساعت با صدای 70 درصد وجود دارد. این مدت برای کیس شارژ بین 22 ساعت خواهد بود. مدت زمان لازم برای شارژ گوشی ها 1.5 ساعت و کیس شارژ 2 ساعت است.

منبع: دیجیکالا مگ

به "راهنمای خرید برترین هدفون هایلو در بازار؛ معرفی گزینه های پیشرفته و پرامکانات" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راهنمای خرید برترین هدفون هایلو در بازار؛ معرفی گزینه های پیشرفته و پرامکانات"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید