معرفی داشته های فرهنگی و گردشگری فارس در قالب 35 غرفه در نمایشگاه گردشگری

به گزارش وبلاگ فرافایلی، ایسنا/ براساس اخبار منتشر شده، معرفی داشته های فرهنگی و گردشگری فارس در قالب 35 غرفه در نمایشگاه گردشگری صورت می گیرد.

معرفی داشته های فرهنگی و گردشگری فارس در قالب 35 غرفه در نمایشگاه گردشگری

استاندار فارس امروز (23 بهمن) در حاشیه بازدید از نمایشگاه بین المللی توریستی تهران با حضور در غرفه این استان گفت: غرفه فارس در مقایسه با نمایشگاه سال گذشته و نمایشگاه هایی که تا به امروز برگزار شده، بسیار فرق دارد.

محمد هادی ایمانیه اظهار کرد: افرادی که در غرفه های استان حضور دارند، لازم است با معرفی و توضیح جاذبه های توریستی فارس توجه بازدید کنندگان را به استان فارس جلب کنند. غرفه داران می توانند با تعامل با سایر غرفه ها و صحبت درباره جاذبه های دیدنی فارس، در معرفی و جذب مسافر و توریست به استان تأثیرگذار باشند.

کننده مردم کازرون و کوهچنار در مجلس نیز در بازدید از هفدهمین نمایشگاه بین المللی توریستی تهران، گفت: امسال برای اولین بار شاهد این هستیم که میراث فرهنگی، توریستی و صنایع دستی فارس به صورت کاملاً متمرکز و با سلیقه ای زیبا و چشمگیر هنرهای متنوع و آثار تاریخی استان پهناور فارس را به نمایش گذاشته است.

فریدون عباسی دوانی اظهار کرد: کسانی که در این نمایشگاه به غرفه فارس مراجعه کنند، می توانند با آثار تاریخی و جاذبه های توریستی استان آشنا شوند که این آشنایی قطعاً باعث جذب توریست و توسعه توریستی فارس خواهد شد.

او درباره غرفه شهرستان کازرون نیز بیان نمود: غرفه کازرون نمای کاملی از آثار تاریخی این شهر است و جاذبه های بومی را به خوبی در معرض نمایش گذاشته است.

منبع: همگردی

به "معرفی داشته های فرهنگی و گردشگری فارس در قالب 35 غرفه در نمایشگاه گردشگری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی داشته های فرهنگی و گردشگری فارس در قالب 35 غرفه در نمایشگاه گردشگری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید