قسمت دوم سریال حرفه ای

به گزارش وبلاگ فرافایلی، خبرنگارانـ قسمت دوم سریال حرفه ای به نویسندگی و کارگردانی مصطفی تقی زاده و تهیه کنندگی سعید خانی چهارشنبه 28 مهر ماه 1400 وارد شبکه نمایش خانگی شد.

قسمت دوم سریال حرفه ای

در خلاصه داستان این قسمت آمده است:

سینا باید برای انجام ماموریتی با سیامک همکاری کند. سیامک می خواهد در قدم اول اعتماد او را جلب کند و...

سارق حرفه ای وارد معامله با خانواده دله سارق ها می گردد. انتخاب اول او سیناست. سینا سابقه شرارت دارد و کار اصلی اش سارقی و زورگیری است. تماسی با او گرفته می گردد و صدای پشت خط خودش را همسر سابق رویا معرفی می نماید. کسی که ادعا می نماید رویا همه جا گفته او مرده است، درحالی که او خارج از کشور است و رویا و برادرش اموال او را بالا کشیده اند. حالا او در همکاری با سینا می خواهد پسرش رایان را پس بگیرد و سند اثبات حرفش را بدست آورد. بدین ترتیب سینا و سیامک با هم ارتباط پیدا می نمایند.

در سوی دیگر کامران که از انبار کارخانه سارقی می کرد، لو می رود و کیوان از او می خواهد خودش با زبان خوش از کارخانه برود. کامران کلا آدم نرمالی نیست. با دختری نصف سن خودش زندگی می نماید، از سارقی های کارخانه شرمسار نیست و در روی برادرش هم می ایستد.

این مقدمه ای است برای داستانی که هنوز شکل نگرفته است. مقدمه ای که می توانست در همان قسمت اول هم مطرح گردد. حرفه ای در این دو قسمت نشان می دهد که می خواهد داستانش را به کندی و سر حوصله تعریف کند. رویکردی که در این بازار محکوم به شکست است. یک سریال تازه در همان یکی دو قسمت اول باید برگ هایی را رو کند که نظر مخاطب را حداقل تا چند قسمت به خودش جلب کند. این در حالی است که حرفه ای فقط و فقط سکانس ابتدایی اش در قسمت اول را می تواند به عنوان جلب توجه بزرگ در نظر بگیرد، در حالی که به سرعت همین جذابیت اندک هم با سکانس های بعدی و حالا با این قسمت از بین می رود.

حرفه ای خیلی روی جذابیت سیروان خسروی و نقشی که برایش نوشته شده است، حساب می نماید. این در حالی است که تریلر سیامک در کنار ملودرام اطرافش کاریکاتوری به نظر می رسد. به بیانی دیگر وجه ملودرام سریال در این دو قسمت کاملا بر قسمت جنایی اش غالب شده است و دیگر تناسبی میان تیزرها، بیلبوردها، تبلیغات و حتی نام سریال با آنچه درواقع به تصویر در می آید، وجود ندارد. این شکاف هرچه سریال ادامه پیدا کند، بیشتر هم خواهد شد و هنوز در ابتدای راه است.

به هر روی سریال حرفه ای در دومین قسمتش هم توجه زیادی را به خود جلب نمی نماید و کمی بینندگانش را دل سرد خواهد نمود. تا ببینیم که در آینده چه سرنوشتی برای این سریال رقم خواهد خورد.

منبع: فرارو

به "قسمت دوم سریال حرفه ای" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قسمت دوم سریال حرفه ای"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید