تور کیش نهال گشت ، با رعایت این 6 نکته، تور کیش را ارزان بخرید!

به گزارش وبلاگ فرافایلی، تور به معنای سفر گروهی به کیش نیست. بلکه منظور از تور، رزرو هتل محل اقامت و بلیط رفت و برگشت هواپیما می باشد. تور کیش از حداقل مدت اقامت 2 شب و 3 روز در دسترس می باشد و مدت زمان اقامت در کیش کاملا به مسافران بستگی دارد.

تور کیش نهال گشت ، با رعایت این 6 نکته، تور کیش را ارزان بخرید!

برای سفر به کیش حتما باید نحوه تعیین قیمت، بهترین زمان سفر به کیش و نحوه خرید یک تور با کیفیت ولی ارزان را بدانید! در ادامه نکاتی را به شما اعلام می کنیم که ممکن است نمونه آن را در جایی نبینید:

1. ساعات پروازی رفت و برگشت به کیش در قیمت تور کیش تاثیرگذار است!

پروازهای کیش از ساعت 6 صبح آغاز می شوند و آخرین پرواز برگشت از فرودگاه کیش نیز ساعت 23:45 دقیقه می باشد. چند نکته مهم در انتخاب ساعت پروازی وجود دارد که باید به آنها توجه داشته باشید:

زودترین ساعت پرواز رفت و دیرترین زمان برگشت معمولا قیمت بالایی دارند. اگر به دنبال بلیط ارزان برای سفر به کیش هستید، پیشنهاد می کنیم پروازهای رفت ظهر و برگشت بعد از ظهر را خریداری کنید.

بهتر است برای خرید بلیط رفت و برگشت به ساعات تحویل دریافت و تحویل دادن اتاق ها دقت کنید. معمولا هتل های کیش در ساعت 14 به مسافران تحویل داده می شود و در ساعت 12 باید اتاق ها را به هتل تحویل دهید!

2. کیفیت را فدای هزینه نکنید!

معمولا مسافران کیش برای کاهش هزینه های اقامت ترجیح می دهند در سوئیت اقامت داشته باشند. نکته ای که ممکن است کسی به شما نگوید این است که تفاوت قیمت تور کیش در یک هتل 3 ستاره با قیمت تور کیش با سوئیت حدود 10،000 تومان می باشد! اما در هتل های 3 ستاره خدمات صبحانه، ترانسفر رفت و برگشت فرودگاهی و گشت رایگان جزیره به شما ارائه می شود.

3. اگر برنامه تعیینی برای سفر به کیش دارید، چند هفته زودتر برای خرید تور اقدام کنید!

اگر قصد دارید در تعطیلات به کیش سفر کنید، حتما از 1 ماه زودتر برای خرید تور اقدام کنید. معمولا با نزدیک شدن به تعطیلات و همچنین زمان سفر، قیمت بلیط های رفت و برگشت و هتل ها افزایش پیدا می کند. این نکته را نیز در نظر داشته باشید که با نزدیک به زمان تعطیلات نباید توقع داشته باشید که ظرفیت هتل ها پر نشده باشد!

4. بهترین زمان سفر به کیش را حتما باید بدانید!

دانستن بهترین زمان سفر به کیش قطعا در هزینه سفر شما تاثیرگذار است. بهترین زمان سفر به کیش از نظر آب و هوا از دی ماه تا اواسط ماه اردیبهشت می باشد اما در این بازه هزینه های اقامت در جزیره کیش تا حدودی گران می باشد. اما اگر با گرمای هوای مسئله ای ندارید، می توانید در تابستان به کیش سفر کنید تا هزینه های خود را حد زیادی کاهش دهید!

5. تورهای لحظه آخری کیش روش مطمئن سفر ارزان!

تور لحظه آخری به این معناست که تا ساعاتی قبل از سفر ظرفیت هتل و یا هواپیما تکمیل نشده باشد. در این حالت بهتر است که این تور با قیمت کمتری به فروش برسد تا اینکه سوخت کامل شود! تور لحظه آخری کیش معمولا در اوایل ماه مهر، ماه رمضان و فصل امتحانات در دسترس می باشد. چرا که در این بازه زمانی تعداد مسافران جزیره کیش تا حد چشمگیری کاهش پیدا می کند و ظرفیت هواپیما و هتل ها تکمیل نمی شود.

6. دانستن بهترین مدت زمان اقامت در کیش در کاهش هزینه ها به شما کمک می کند!

براساس تجربیات کارشناسان گروه مسافرتی نهال گشت، بهترین مدت زمان اقامت در کیش، 6 شب می باشد. اختلاف قیمت تور کیش در اقامت 6 شب با اقامت های کمتر از آن، حدود 100،000 تومان می باشد. پس بهتر است 6 شب در کیش اقامت داشته باشید. چرا که هم از نظر هزینه برای شما به صرفه خواهد بود و هم در این مدت زمان می توانید از تمامی تفریحات کیش لذت ببرید.

سالانه گردشگران زیادی با تور کیش آژانس هواپیمایی نهال گشت به این جزیره سفر می کنند. ما در تورهای کیش، کیفیت را فدای قیمت نکرده ایم اما با کمترین نرخ ممکن به فروش می رسانیم! جهت اطلاع از تورهای کیش آژانس هواپیمایی نهال گشت می توانید با شماره 02633143 تماس بگیرید و یا به سایت NahalGasht.com مراجعه کنید.

منبع: توریسم آنلاین

به "تور کیش نهال گشت ، با رعایت این 6 نکته، تور کیش را ارزان بخرید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور کیش نهال گشت ، با رعایت این 6 نکته، تور کیش را ارزان بخرید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید