طلاق؛ انتها یک ازدواج از هر 3 ازدواج، آمار نگران کننده طلاق در خانواده های دارای فرزند

به گزارش وبلاگ فرافایلی، رئیس ستاد ملی جمعیت گفت: همه مسائل و اختلافات زن و مرد درمان های مختص خود را دارند و امروزه هیچ مسئله ای در حوزه خانواده نیست که قابل درمان نباشد، اما وقتی آغاز درمان دیر صورت بگیرد، کار سخت می گردد.

طلاق؛ انتها یک ازدواج از هر 3 ازدواج، آمار نگران کننده طلاق در خانواده های دارای فرزند

به گزارش مهر، کاظم فروتن رئیس ستاد ملی جمعیت در اختتامیه رویداد ملی صبا گفت: از هر 3 ازدواج یک ازدواج به طلاق می انجامد و 40 درصد طلاق ها خانواده هایی هستند که حداقل یک فرزند دارند که بسیار ناراحت کننده است.

وی عدم درک زن و مرد از تفاوت های یکدیگر را اصلی ترین عامل برای اختلافات خانوادگی مطرح کرد و گفت: به عنوان یک کارشناس خانواده که 30 سال است در این حوزه فعالیت می نماید، می گویم که زن و مرد از تفاوت های همدیگر هیچ اطلاعی ندارند و اگر در آموزش ها به این حوزه تمرکز کافی داشته باشیم بسیاری از مسائل حل می شوند.

فروتن گفت: مراکز انتخاب همسر باید در همان زمان انتخاب همسر، یعنی قبل از ازدواج، این آموزش ها را به دختر و پسر ارائه دهند، چون پس از ازدواج تأثیری نخواهد داشت.

رئیس ستاد ملی جمعیت در خاتمه گفت: دیگر مسائل و اختلافات زن و مرد نیز همه درمان های مختص خود را دارند و هیچ مسئله ای در حوزه خانواده امروز وجود ندارد که قابل درمان نباشد، اما وقتی دیر درمان می شوند، کار سخت می گردد.

منبع: فرارو

به "طلاق؛ انتها یک ازدواج از هر 3 ازدواج، آمار نگران کننده طلاق در خانواده های دارای فرزند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طلاق؛ انتها یک ازدواج از هر 3 ازدواج، آمار نگران کننده طلاق در خانواده های دارای فرزند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید