شکلات؛ هدیه روزهای شیرین

به گزارش وبلاگ فرافایلی، شکلات برای سال های متمادی است که در سراسر جهان، هدیه ای دوست داشتنی و خوشمزه برای روزهای ویژه، به شمار می آید. این سبک هدیه دادن روشی پر هوادار برای ابراز عشق، قدردانی و محبت در نظر گرفته می گردد که نشان دهندۀ شیرینی، سپاسگزاری و میل به جلب توجه و رضایت معشوق است. برای بسیاری از مردم، هدیه دادن و هدیه گرفتن شکلات از عزیزان و دوستان با لذت و حس خوب همراه است. این هدیه ها احساس شادی و شعف را در افراد برمی انگیزند؛ همین تاثیرات است که شکلات ها را به یک انتخاب مناسب و قابل قبول برای یک موقعیت خاص تبدیل می نماید.

شکلات؛ هدیه روزهای شیرین

انواع شکلات برای روزهای شیرین

شکلات تلخ

شکلات های تلخ با مغزهایی که طعم قهوه دارند یا حاوی درصد بالای کاکائو هستند، برای افرادی که از طعم­ های پر رنگ و پیچیدۀ تلخ لذت می برند، هدیه­ های خوشایند و مناسبی هستند. طعم های تلخ با درصد بالای کاکائو، ترکیبی عمیق و لذیذ از تلخی ارائه می دهند، که یک هدیه عالی برای افرادی که ذائقه خاص دارند و عاشقانه به طعم های تلخ وابسته هستند.

شکلات شیری

انواع شیری با بافت­ های لطیف و طعم­ های دلپذیر، گزینۀ ایده آلی برای افرادی که عاشق شیرینی هستند، است. کسانی که از طعم خوراکی­ های شیرین لذت می­ برند، عاشق شکلات های­ شیری که به آنها هدیه می دهید، می­ شوند. با ترکیب دلپذیر کاکائو و شیر، این محصولات طعمی آشنا و دلپذیر به خود می­ گیرند و به خوبی به عنوان یک هدیه محبوب به حساب می آیند.

شکلات مغزدار

محصولاتی توی بازار هستند که پر از مغزهای آجیل و یا تکه­ های میوه، پاستیل، مارشملو، دراژه، کارامل و یا خوراکی های دیگر هستند، با این کار تنوع و هیجان بیشتری به تجربه شکلاتی معشوق ­تان افزوده می گردد. ترکیب شکلات با مغزهای خوشمزه، یک هدیه متنوع و شگفت انگیز برای عزایزن تان است به ویژه اگر محبوب­ تان خیلی هم شکلاتی و دوست دار این نوع خوراکی ها نیست.

شکلات طعم­ دار

شکلات هایی که حاوی عصارۀ میوه­ هایی مثل هندوانه یا توت فرنگی، گیاهانی مثل نعنا یا پودرهایی مثل نارگیل و پودر انبه هستند، گزینه های تازه و منحصر به فردی هستند که طرفدارانی با سلیقه ­های خاص ­تر از عموم مردم جامعه دارند. در واقع این ترکیب طعم با نت های میوه ای و گیاهی، یک طعم مجذوب نماینده ایجاد می نماید که برای افرادی که از رایحه میوه ­ها در خوراکی ها لذت می برند، بسیار خوشایند است. اگر سلیقه طرف مقابلتان را می­ شناسید، خریدن شکلات طعم­دار به او ثابت می­ کند که شما به ترجیحاتش توجه ویژه نموده ­اید؛ این دسته مناسب برای افرادی است که از طعم های عجیب و غیرمعمول لذت می برند.

شکلات با بسته بندی لوکس

می توان گفت اهمیت دادن به شکیل بودن بسته بندی شکلات هدیه می تواند از نوع خود آن و طعمش هم مهم تر باشد زیرا در نگاه اول وقتی باکسی پر از شکلات هدیه را باز می کنید زیبایی و رنگ و لعاب بسته های هدیه خودنمایی می نماید. شما می توانید از سوپرمارکت وبلاگ فرافایلی انواع شکلات های لوکس با بسته بندی هایی شیک مناسب هدیه دادن را سفارش دهید.

شکلات هدیه را از کجا بخرم؟

خوب است بدانید که در روزهای خاص فرصت مناسبی برای سودجویان پیش می آید تا محصولاتی با کیفیت های پایین و تاریخ های گذشته را به خریداران با قیمت های گزاف بفروشند؛ به همین علت مهم است که از مرجعی معتبر برای این مناسب خاص شکلات تهیه کنید. پیشنهاد ما به شما سوپرمارکت وبلاگ فرافایلی است زیرا هر نوع خارجی و ایرانی که باب میل افراد با سلایق و ذائقه های مختلف باشد را با قیمت های مناسب می توانید در فهرست این محصولات پیدا کنید.

علت انتخاب شکلات به عنوان هدیه

باید چیزی در خصوص شکلات وجود داشته باشد که تقریباً در تمام کشورهای انگلیسی زبان دنیا، یک سنت رایج است که در روزهای خاص به عزیزان خود یک جعبه شکلات هدیه بدهید. در حال حاضر یک سنت قدیمی است که در آن حتی جعبه ­های هدیه را به عنوان یادگاری نگه می­ دارند. حتماً داستان­ هایی را شنیده­ اید که افراد مسن، به ویژه در جنگ، نامه­ های عاشقانه عزیزان خود را در جعبه­ های شکلات در اتاق زیر شیروانی یا زیرزمین ذخیره می­ کردند. فقط برای اینکه ده ها سال بعد این نامه­ های عاشقانه را در جعبه­ های زیبای هدیه پیدا نمایند و یادآور خاطرات شیرین­ شان باشد. علاوه بر بسته بندی­ های زیبا، طعم همه پسند شکلات علت مهمی است که آن را همراه با گل رز قرمز برای روزهای ویژه مناسب می نماید. از دیگر دلایلی که شکلات را به گزینه ای مناسب برای روزهای شیرین تبدیل می نماید می توان به موارد زیر اشاره نمود:

علت اول: شکلات غذایی برای خدایان است.

شکلات از درخت کاکائو به دست می آید که به آن تئوبروما کاکائو نیز می گویند که یک روش یونانی برای گفتن غذا برای خدایان است. در حالی که ممکن است ما با این اصطلاح فقط بر اساس ذائقه موافق باشیم، اما در تمدن مایاهای باستان که خدای کاکائو برای آن مقدس بود، این اصطلاح بیشتر معنای معنوی و تحت اللفظی داشت. آزتک­ ها دانه­ های کاکائو را به عنوان ارز و به عنوان غذا و نوشیدنی برای افراد ممتاز در میان خود مبادله می ­کردند. بنابراین اگر غذایی مناسب برای خدایان است، ممکن است برای دیگران یا حتی شما به میزان کافی خوب باشد.

علت دوم: شکلات تأثیر عاطفی بر مردم دارد.

این واقعیت است که شکلات ها تأثیرات فیزیولوژیکی و عاطفی زیادی روی افراد دارند. این هدیه فقط نشانه عشق نیست، بلکه به عنوان راهی برای ابراز لذت، شروع تمایل، ابراز عذرخواهی و احیای دوستی است، یا حتی برای بهبود خلق و خوی به شما داده می­ گردد، زیرا یک تقویت نماینده قدرتمند خلق و خو آدمی است.

علت سوم: شکلات، به خصوص شکلات تیره، برای سلامتی مفید است.

هر چه شکلات تیره تر باشد برای سلامتی شما بهتر است. نوع تلخ حاوی مواد شیمیایی است که خطر ابتلا به سرطان و بیماری­ های قلبی را کاهش می ­دهد و سرشار از آنتی اکسیدان­ ها و فلاونوئیدها است که با رادیکال­ های آزاد در بدن مبارزه می­ کند. نه تنها این، بلکه برای کاهش فشار خون و بهبود جریان خون نیز شناخته شده است. علاوه بر منظره سلامتی، حتی برای پوست نیز عالی است زیرا شکلات تلخ حاوی ترکیبات زیست فعال است که تراکم و آبرسانی پوست انسان را افزایش می­ دهد. و شواهد قابل توجهی وجود دارد که نشان می­ دهد نوع تلخ کاکائوها عملکرد مغز ما را بهبود می­ بخشد زیرا کاکائو حاوی مواد محرک مانند کافئین و تئوبرومین به اندازه کم است. در مجموع، یک روش همه جانبه است که نه تنها راهی عالی برای ابراز عشق است، بلکه برای قلب نیز مفید است (به معنای واقعی کلمه!) و درخشش و جوانی را به چهره شما می­ بخشد و توانایی­ های فکر شما را تقویت می نماید.

شیر کاکائو و ریکاوری بدن

حتما شما هم با ما موافق هستید که به راحتی می توان فهمید که چرا شکلات روش مورد علاقۀ اغلب مردم و جوانان برای ابراز عشق در روزهای شیرین و ویژه است. مجذوب نمایندهیتی دارد که در اصل به طور عجیبی رمانتیک و دوست داشتنی است، این فقط یک اظهار محبت و ابرازعشق خوراکی است که به کسانی که آن را هدیه می­ گیرند، احساس خاص، خوب و غیرقابل انکاری می­ دهد. طعم بهشتی که با احساسات و عواطف مثبت زیادی همراه است. این خوراکی لذیذ و نرم نه تنها در دهان ما ذوب می گردد، بلکه قلب ­های ما را نیز در شادی ذوب می­ کند. این احتمالاً بزرگ­ ترین علتی است که شکلات و گل رز قرمز دومین هدایای ارجح برای هدیه دادن در روزهای شیرین هستند.

منبع:exhibits و history

منبع: دیجیکالا مگ

به "شکلات؛ هدیه روزهای شیرین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شکلات؛ هدیه روزهای شیرین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید