سوریان یارِ کمکی خوبی برای دبیر است، امیدوارم به او لطمه نزنند!

به گزارش وبلاگ فرافایلی، رحیم علی آبادی با بیان اینکه حمید سوریان به عنوان قهرمان ملی می تواند با اتکا به نیروی جوانی خود، کمک حال رئیس جدید فدراسیون کشتی باشد به خبرنگاران گفت: انتصاب او را باید به فال نیک گرفت، چون او علاوه بر افتخارات بزرگ ملی و ورزشی، مدتهاست دستی هم بر آتش امور مالی دارد و می تواند به خوبی از تجارب خود بهره ببرد. به هر حال او می تواند یار کمکی خوبی برای دبیر محسوب گردد و او را در این مسئولیت سنگین کمک کند.

سوریان یارِ کمکی خوبی برای دبیر است، امیدوارم به او لطمه نزنند!

وی توضیح داد: البته سوریان باید تاب و تحمل فشارهای کاری فدراسیون کشتی را داشته باشد، چراکه قدم در راهی گذاشته که سختی های فراوانی دارد. سوریان باید از سوی متولیان ورزش هم به خوبی حمایت گردد، چراکه اداره امور فدراسیون کشتی، کار ساده ای نیست و همکاری و همراهی تمامی متولیان ورزش کشور را می طلبد.

پیشکسوت کشتی کشورمان اضافه کرد: امیدوارم سوریان در طول مسیری که هم اکنون وارد آن شده از اطرافیان کشتی لطمه نبیند و حرمت و کسوت او حفظ گردد. طبیعتا ورزش حرفه ای با فراز و نشیب های فراوانی همراه است و هر ناکامی و شکستی، تبعات سنگینی برای متولیان و مسئولان فدراسیون دارد.

علی آبادی در خاتمه گفت: به عنوان یکی از اعضای خانواده بزرگ کشتی برای سوریان آرزوی موفقیت می کنم، چراکه او خودش در فدراسیون کشتی، صاحبخانه محسوب می گردد و چه کسی بهتر از او که بتواند با استفاده از نیرو و انرژی جوانی در عرصه مدیریت هم عرض اندام کند.

به گزارش وبلاگ فرافایلی، علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی صبح امروز طی مراسمی حکم انتصاب حمید سوریان را به عنوان نایب رئیس فدراسیون به این نابغه کشتی ایران و دنیا اهدا کرد تا گام نخست تغییرات مدیریتی خود را محکم بردارد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "سوریان یارِ کمکی خوبی برای دبیر است، امیدوارم به او لطمه نزنند!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سوریان یارِ کمکی خوبی برای دبیر است، امیدوارم به او لطمه نزنند!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید