سودان احضار سفیرش از قطر را تایید کرد

به گزارش وبلاگ فرافایلی، وزارت خارجه سودان در بیانیه ای، احضار سفیرش در قطر را به خارطوم برای رایزنی تایید کرد و در عین حال خاطرنشان کرد که او ساعاتی دیگر به دوحه بازخواهد گشت.

سودان احضار سفیرش از قطر را تایید کرد

به گزارش گروه بین الملل وبلاگ فرافایلی به نقل از روسیا الیوم، وزارت خارجه سودان، امروز- شنبه- در بیانیه ای تأکید کرد که فتح الرحمن سفیر این کشور در قطر را برای رایزنی فراخوانده است و او طی ساعات آینده به دوحه بازخواهد گشت.

پیش از ظهر امروز لولوه الخاطر سخنگوی وزارت خارجه قطر به گزارش های مطبوعاتی درباره احضار سفیر سودان در دوحه به کشورش واکنش نشان داد و گفت: نمی دانیم منبع این خبر کجاست و یادداشتی رسمی در این باره دریافت ننموده ایم. بلکه سفیر جمهوری سودان پیشتر یادداشتی به وزارت خارجه قطر فرستاده بود که سفری کوتاه صورت خواهد داد. او حتی موعد بازگشتش را معین نموده است.

در آوریل گذشته، رسانه ها اظهار داشتند که شورای نظامی سودان استقبال از هیئت قطری به ریاست محمد بن عبدالرحمن آل ثانی وزیر خارجه را رد کرد. آن موقع وزارت خارجه سودان صحت این گزارش ها را رد و اظهار داشت که مقدمات برای سفر هیئتی بلندپایه از دوحه به خارطوم در حال اجرا است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "سودان احضار سفیرش از قطر را تایید کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سودان احضار سفیرش از قطر را تایید کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید