بازی پرسپولیس - ذوب آهن لغو شد؛ اشتباه ایفمارک و تست کرونای قاسم حدادی فر

به گزارش وبلاگ فرافایلی، خبرگزای خبرنگاران- ملاقات دو تیم پرسپولیس و ذوب آهن در شرایطی که قرار بود امروز در ورزشگاه آزادی برگزار گردد لغو و به زمان دیگری موکول شد.

بازی پرسپولیس - ذوب آهن لغو شد؛ اشتباه ایفمارک و تست کرونای قاسم حدادی فر

از پروفایل ما وبلاگ سفربرو دیدن نمایید.

به گزارش وبلاگ فرافایلی، اشتباه ایفمارک در اعلام جواب منفی تست قاسم حدادی فر باعث لغو بازی پرسپولیس و ذوب آهن شد چراکه این بازیکن 3 روز در حالی که مبتلا به کرونا بود با ذوب آهن تمرین کرد و حالا بازی دو تیم، علاوه بر خطری که برای شاگردان رحمان رضایی داشت، سلامت بازیکنان پرسپولیس را در آستانه فینال آسیا با خطر روبرو می کرد.

پرسپولیس تهران و ذوب آهن اصفهان قرار بود در هفته ششم رقابت های لیگ برتر امروز شنبه 22 آذر به مصاف هم بروند که این بازی به دلیل ابتلای بازیکنان ذوب آهن به کرونا لغو شد. قاسم حدادی فر، هافبک ذوب آهن به کرونا مبتلا شده بود اما اشتباه ایفمارک در اعلام نتیجه، باعث شد که کرونای او منفی تشخیص داده گردد به همین دلیل وی 3 روز به همراه تیمش تمرین می نموده است. به این ترتیب برای سلامتی بازیکنان دو تیم، خصوصا سلامت بازیکنان پرسپولیس در آستانه فینال مهم لیگ قهرمانان آسیا، تصمیم به لغو این بازی گرفته شد.

ذوب آهن قبل از آن که با 18 کرونایی وادار به بازی با شهر خودرو گردد خواستار لغو این بازی بود و پرسپولیس هم پس از آگاهی از اشتباه ایفمارک در خصوص قاسم حدادی فر خواستار لغو بازی شد. در دو تست جداگانه که از بازیکنان ذوب آهن گرفته شد 6 تا 8 بازیکن این تیم مبتلا به کرونا معرفی شدند اما ذوبی ها مدعی هستند به همین تعداد هم بازیکنانی دارند که تست شان منفی شده اما پزشکان علائم کرونا را در معاینه بالینی آنها تشخیص داده اند. بازیکنانی که 3 تا 6 کیلو وزن کم نموده اند و قادر به دویدن ساده هم نیستند.

بعد از لغو ملاقات هفته گذشته پرسپولیس، یحیی گل محمدی امیدوار بود تیمش را با انجام ملاقات مقابل ذوب آهن با آمادگی فنی لازم برای جدال با فینالیست منطقه شرق در دوحه آماده کند اما دقایقی پیش به اعضای دو تیم اعلام شد که جدال پرسپولیس و ذوب آهن لغو شده است. اعضای پرسپولیس بعد از انجام آخرین تست با اعلام نتایج منفی برای ویروس کرونا روبرو شده بودند تا با خیالی آسوده مهیای جدال با ذوب آهن شوند. اما حضور چند بازیکن کرونایی در اردوی ذوب آهن و نتایج آخرین تست این تیم باعث شد تا این بازی در فاصله ساعاتی مانده به تقابل دو تیم لغو گردد.

تیم فوتبال ذوب آهن در شرایطی هفته گذشته جدال خود را مقابل شهرخودرو به انجام رساند که پیش از این بازی تست چند بازیکن تیم مثبت اعلام شده و از همراهی تیم محروم شدند. در ادامه بعد از آغاز تمرینات این تیم در هفته پیش از ملاقات با پرسپولیس چند بازیکن مبتلای تیم با انجام تست مجدد و پاسخ منفی آن به تمرینات بازگشتند که در اتفاقی عجیب در تست پیش از بازی بار دیگر نتایج آن مثبت شد و شوک عظیمی به اردوی سبزپوشان اصفهانی وارد کرد. اکنون با اعلام مسوولان این بازی لغو و به زمان دیگری موکول شده است.

مشکل عظیم برای یحیی گل محمدی اینجاست که تیمش بعد از انجام ملاقات مقابل شهرخودرو دیگر نتوانسته ملاقاتی برگزار کند و با لغو دو بازی مقابل نساجی مازندران و ذوب آهن اصفهان شرایط دور از بازی عظیم ترین چالش برای کادرفنی این تیم در جدال فینال آسیا خواهد بود. با توجه به برگزاری ملاقاتهای لیگ برتر و خطرات ابتلا به کرونا این تیم قصد ندارد ملاقاتی تدارکاتی پیش از اعزام به دوحه نیز در دستور کار قرار دهد و فردا با انجام ریکاوری و دنبال کردن شرایط قرنطینه و اردویی، آماده سفر به قطر و بازی فینال لیگ قهرمانان آسیا خواهد شد.

سازمان لیگ امروز صبح در اطلاعیه ای گفت. مسابقه دو تیم پرسپولیس و ذوب آهن اصفهان از هفته ششم لیگ برتر با تصمیم ستاد مبارزه با کرونا لغو و به زمان دیگری موکول شد.

منبع: خبرگزاری آریا

به "بازی پرسپولیس - ذوب آهن لغو شد؛ اشتباه ایفمارک و تست کرونای قاسم حدادی فر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی پرسپولیس - ذوب آهن لغو شد؛ اشتباه ایفمارک و تست کرونای قاسم حدادی فر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید