سال جدید چه تغییراتی در سبک زندگی خود ایجاد کنیم؟

به گزارش وبلاگ فرافایلی، معمولا با آغاز سال جدید اهداف و برنامه جدیدی هم برای تغییر و سبک زندگی بهتر در نظر می گیریم. سال جاری می خواهیم این تغییرات را در سلامت و تندرستی ایجاد کنیم. اگر شما هم همین تصمیم را دارید این موارد را در سال جدید وارد برنامه روزانه خود کنید.

سال جدید چه تغییراتی در سبک زندگی خود ایجاد کنیم؟

یک بار در هفته پیاده روی کنید

هر هفته یک بار به مدت 30 الی 60 دقیقه پیاده روی کنید. احتیاج نیست برای پیاده روی طول راستا را معین کنید. هدف این است که از خانه بیرون بروید و کمی ورزش کنید.

یک بار در روز موبایل را خاموش کنید

اگر روزانه یک ساعت از وقت با ارزش تان را به پیغام دادن ایمیل فرستادن یا چرخیدن در شبکه های اجتماعی نگذرانید احساس بهتر و روحیه شاداب تری خواهید داشت.

یک برنامه روزانه و شبانه آرام بخش داشته باشید

به چیزهایی فکر کنی که در طول روز (به عنوان مثال آرایش کنید و یا یک قهوه دلچسب بنوشید) و در شب هنگام باعث آرامش شما می گردد (به عنوان مثال شمع روشن کنید یا دو صفحه کتاب بخوانید) و این برنامه ها را به عادت های روزانه و شبانه خود تبدیل کنید. با تکرار این کارها روزتان را خوب آغاز می کنید و هم شب ها خواب آرامی خواهید داشت.

هر روز یک کار خوب برای دیگران انجام دهید

تکرار یک روتین روزانه کسل نماینده است اما می توانیم با انجام یک کار خوب برای دیگران زندگی را لذت بخش تر کنیم. مثلا برای همکارتان یک فنجان قهوه درست کنید یا در را برای کسی باز نگه دارید یا هنگامی که از خیابان رد می شوید لبخند بزنید. این کارهای کوچک و محبت آمیز زندگی را بسیار لذت بخش تر از آن چیزی که هست می نمایند.

در اینستاگرام دوست تان دیدگاه بنویسید

این کار که در واقع یک حرکت مفید اجتماعی است هم آسان است و هم دوست داشتنی. هر وقت پست دوست تان را می بینید و احساس خوبی نسبت به عکس او دارید این احساس را پیش خودتان نگه ندارید و آن را زیر پست او بنویسید. با این کار هم او احساس خوبی پیدا می نماید و هم شما یک احساس کاملا دو طرفه.

منبع: بدونیم

به "سال جدید چه تغییراتی در سبک زندگی خود ایجاد کنیم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سال جدید چه تغییراتی در سبک زندگی خود ایجاد کنیم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید