رونمایی از پرحاشیه ترین لیگ برتر، چهره های جدید، اتفاقات متفاوت

به گزارش وبلاگ فرافایلی، پرحاشیه ترین شروع لیگ برتر را باید به لیگ نوزدهم نسبت داد. لیگی که با یک ماه تاخیر شروع می گردد و باید امیدوار بود که حاشیه های شروع لیگ، به کل مسابقات تعمیم داده نگردد.

رونمایی از پرحاشیه ترین لیگ برتر، چهره های جدید، اتفاقات متفاوت

در اولین روز از اولین هفته این رقابت ها چهار بازی برگزار می گردد که به ترتیب پرسپولیس میزبان پارس جنوبی جم است، گل گهر در نخستین بازی تاریخش در لیگ برتر از نساجی مازندران پذیرایی می نماید، سایپا در اصفهان با ذوب آهن دیدار می نماید و نفت مسجد سلیمان میزبان تراکتورسازی تبریز است.

از 8 تیمی که امروز در لیگ برتر به مصاف هم می روند تنها 3 تیم گل گهر، ذوب آهن و سایپا با مربیانی به میدان می روند که فصل گذشته را با آنها به اتمام رسانده بودند و 5 تیم دیگر با مربیان جدید کارشان را شروع می نمایند.

منصوریان و صادقی که در اواسط فصل گذشته جانشین نمازی و دایی در ذوب آهن و سایپا شدند، همچنان به عنوان سرمربی روی نیمکت تیم های خود حضور دارند. بگوویچ هم که چند سالی است در تیم گل گهر حضور دارد، سال جاری هم مثل فصل گذشته راهنمایی سیرجانی ها را بر عهده دارد.

گل گهر که از لیگ دسته اول به لیگ برتر صعود کرد، اولین بازی لیگ رجحان اش را تجربه می نماید و از با سابقه ترین مربی شاغل در ایران که یک خارجی است، بهره می برد.

وینگو بگوویچ مربی کهنه کار گل گهری ها بیست و یکمین سال حضورش در ایران را تجربه می نماید تا با این آمار با سابقه ترین مربی لیگ برتر باشد.

پرسپولیس نخستین بازی خود را با کالدرون تجربه می نماید. بدیهی است که برانکو توقع را از پرسپولیس بالا برده و این مربی باتجربه آرژانتینی به همین دلیل کار ساده ای در تیم جدیدش پیش رو نخواهد داشت.

سرخ پوشان برابر تیمی بازی دارند که مربی آن معمولا نتایج خوبی برابر پرسپولیس با تیم های مختلف نگرفته است. فراز کمالوند مربی 42 ساله پارس جنوبی به ندرت مقابل پرسپولیس پیروز شده، اما او یکبار سرخ پوشان را نقره داغ کرد و در استادیوم آزادی باعث حذف این تیم از جام حذفی شد تا طرفداران پرسپولیس او را از یاد نبرند.

دنیزلی مربی 69 ساله تراکتورسازان با سابقه سرمربیگری در تیم های پاس و پرسپولیس، روی نیمکت سومین تیم لیگ رجحان ایران می نشیند و تراکتورسازان هم با هزینه هایی که در این فصل متحمل شده اند امیدوارند تا با این مربی کهنه کار طلسم شکنی نموده و اولین قهرمانی شان در لیگ برتر را جشن بگیرند.

پیش فرض این است که در بین تیم هایی که امروز به میدان می روند، دو تیم پرسپولیس و تراکتور مدعی کسب عنوان قهرمانی در این فصل از رقابتهای لیگ برتر هستند، مگر آن که اتفاقات طول فصل خلاف آن را ثابت کند.

برنامه مسابقات اولین روز از اولین هفته رقابتهای لیگ برتر به توضیح زیر است:

پنجشنبه 31 مرداد 98

* پرسپولیس تهران-پارس جنوبی جم؛ ساعت 19:10/استادیوم آزادی

داور: موعود بنیادی فر یاری ها: علی میرزابیگی - قهرمان نجفی یاری داوران اضافی: محمدرضا اکبریان - میثم حیدری داور چهارم: بابک داوری ناظر: خداداد افشاریان

* گل گهرسیرجان-نساجی مازندران؛ ساعت 19:45/استادیوم امام علی(ع) سیرجان

داور: کوپال ناظمی یاری ها: سعید قاسمی - حسن یوسفی یاری داوران اضافی: جواد رحیم زاده - روح الله شریفی داور چهارم: محمد راهی ناظر: حیدر شکور

* نفت مسجد سلیمان-تراکتورتبریز؛ ساعت 20:15

داور: علیرضا فغانی یاری ها: محمدرضا منصوری - علی اکبر نوری یاری داوران اضافی: حمید حاج ملک - احمد محمدی داور چهارم: حسن انتظاری ناظر: حسین عسگری

* ذوب آهن اصفهان-سایپا تهران؛ ساعت 20:15

داور: مرتضی منصوریان یاری ها:رضا سخندان - یعقوب سخندان یاری داوران اضافی: کمیل غلامی - مهدی مرجانزاده داور چهارم: داریوش صابر مطلق ناظر: علیرضا کهوری

منبع: خبرگزاری مهر

به "رونمایی از پرحاشیه ترین لیگ برتر، چهره های جدید، اتفاقات متفاوت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رونمایی از پرحاشیه ترین لیگ برتر، چهره های جدید، اتفاقات متفاوت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید