دوربین پرچمدار تازه سامسونگ چیزی نیست که تصور می شد

به گزارش وبلاگ فرافایلی، دیجیاتو نوشت: با وجودی که پیش تر گفته شده بود گلکسی S23 اولترا با دوربین 200 مگاپیکسلی از راه می رسد، داده های سازمان تنظیم مقررات چین، خبر از معرفی دستگاهی با دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی می دهد.

دوربین پرچمدار تازه سامسونگ چیزی نیست که تصور می شد

گلکسی S23 اولترا در پایگاه داده سازمان تنظیم مقررات چین TENAA رؤیت شده و مشخصات کلیدی آن به اشتراک گذاشته شده است. براساس داده های منتشرشده، این گوشی هوشمند ظاهراً به دوربین 108 مگاپیکسلی مجهز خواهد بود.

انتظار می رود سامسونگ در سه ماهه اول 2023 از سری گلکسی S23 در دسترس کاربران قرار گیرد. قدرتمندترین دستگاه این سری گلکسی S23 اولترا خواهد بود که قبلاً بعضی مشخصات آن به وسیله پایگاه داده FCC و بنچمارک گیک بنچ فاش شد. اکنون نیز بعضی دیگر از مشخصات آن به وسیله پایگاه داده سازمان تنظیم مقررات چین (TENAA) به اشتراک گذاشته شده است.

بیشتر بخوانید:

توییتر چه اسنادی را رو نموده است؟ | پای ایلان ماسک به سنا کشیده خواهد شد؟

یکی از این دو خودروی اروپایی را به زودی در ایران می بینیم/ عکس

مشخصات پیشرفته ترین جنگنده روسیه که خبر آمدنش به ایران را زیاد می شنویم/ عکس

مشخصات اصلی گلکسی S23 اولترا سامسونگ

براساس اطلاعات منتشرشده، دستگاهی با شماره مدل SM-S9180 از نمایشگر 6.8 اینچی با وضوح 3088 در 1440 پیکسل و 16.7 میلیون رنگ بهره می برد.

وزن این گوشی هوشمند 233 گرم و ابعاد آن 163.4 در 78.1 در 8.9 میلی متر است. به نظر می رسد با توجه به سرعت کلاک 3.36 هسته عملکردی آن به جای کلاک 3.2 گیگاهرتزی، این دستگاه از تراشه اسنپدراگون 8 نسل 2 سفارشی (اورکلاک شده) بهره می برد. بعلاوه به نظر می رسد موبایل تازه با رم 8 و 12 گیگابایتی و حافظه ذخیره سازی 256 گیگابیتی، 512 گیگابایتی و یک ترابایتی در دسترس کاربران قرار گیرد.

با وجودی که پیش تر در خبرهای منتشرشده از سوی منابع مطلع، گفته شده بود که گلکسی S23 اولترا از دوربین اصلی 200 مگاپیکسلی بهره خواهد برد، اما داده های تازه می گویند موبایل مذکور ظاهراً به دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی مجهز خواهد شد. با توجه به این اطلاعات، به احتمال زیاد حسگر دوربین 108 مگاپیکسلی، ISOCELL HM3 خواهد بود که در نسل فعلی گلکسی S22 اولترا به کار برده می گردد.

در کنار این حسگر، دستگاه مجهز به دوربین تله فوتو 12 مگاپیکسلی، حسگر فوق عریض 12 مگاپیکسلی و دوربین 2 مگاپیکسلی خواهد بود. در پنل جلویی دستگاه نیز ظاهراً دوربین سلفی 12 مگاپیکسلی قرار خواهد گرفت.

58321

منبع: خبرآنلاین

به "دوربین پرچمدار تازه سامسونگ چیزی نیست که تصور می شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دوربین پرچمدار تازه سامسونگ چیزی نیست که تصور می شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید