داستان تامین هزینه تیم ملی هاکی روی یخ ایران برای اعزام به مسابقه جام جهانی قرقیزستان

به گزارش وبلاگ فرافایلی، ملی هاکی روی یخ ایران برای نخستین بار در تاریخ 114 ساله رسمی این ورزش به مسابقات دسته چهارم جام جهانی در بیشکک قرقیزستان می رود.

داستان تامین هزینه تیم ملی هاکی روی یخ ایران برای اعزام به مسابقه جام جهانی قرقیزستان

به گزارش گروه ورزشی وبلاگ فرافایلی، همانند همه مسابقات ورزشی تیم های شرکت کننده در این تورنمنت با ارزش برای تامین منابع مالی احتیاج به اسپانسر دارند.

ایران مال به عنوان بزرگترین حامی، پیست یخ این مجموعه را در اختیار تیم ملی هاکی روی یخ ایران قرار داد. فدراسیون اسکیت جمهوری اسلامی ایران به عنوان متولی این ورزش در کشور، با تمام مسائل مالی که دارد هزینه ویزا و خروجی ورزشکاران را متقبل شد و تنها از پس تامین نیمی از هزینه بلیت سفر به قرقیزستان برآمد. نیم دیگر هزینه بلیت تیم را کمیته ملی المپیک پرداخت کرد. فدراسیون جهانی هاکی روی یخ مطابق معمول هزینه اقامت تیم در بیشکک را پرداخت خواهد نمود و لباس مسابقات رو در دو رنگ به ملی پوشان داد. موسسه ژول به مدت یکماه غذای تیم را تامین کرد.آرین تجارت رایحه آفرینهزینه بیمه سفر و تست pcr و یک پکیج ادکلن و بهداشتی به تیم داد. یل به اعضای تیم ملی کاپشن با 50٪ تخفیف داد و کلاه و جوراب هدیه کرد. لوی میزبان خوبی برای تیم بود و یک پکیج دارویی به تیم اهدا کرد و بیمه رازی هم نیمی از هزینه بیمه مسافرتی را پرداخت نمود.کمان بار مثل همواره به بازیکنان بسته پروتئین بار داد و اسپار پک غذایی سفر به بچه ها هدیه کرد .باشگاه آنلاین تایر تهران یاری بزرگی به دعوت از ترکیه کرد برای بازیهای تدارکاتی تیم و باشگاه فرمانیهدر اعزام تیم به امارات حامی تیم شد تا ملی پوشان بدون بازیهای تدارکاتی به این مسابقات نروند.

و اما تمامی هزینه های هنگفت تجهیزات ورزشی مورد احتیاج مثل همواره به وسیله خود بازیکنان و خانواده های آنها تهیه شد. سرمربی ، دو مربی روس ، ترینر، مربی بدنساز و پزشک تیم نیز همانند خود بازیکنان بدون هیچگونه چشمداشت مالی عاشقانه تیم ایران را برای مسابقات قرقیزستان آماده کردند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "داستان تامین هزینه تیم ملی هاکی روی یخ ایران برای اعزام به مسابقه جام جهانی قرقیزستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "داستان تامین هزینه تیم ملی هاکی روی یخ ایران برای اعزام به مسابقه جام جهانی قرقیزستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید