خطیبی: قرار گذاشتیم تمرکزمان روی فوتبال باشد

به گزارش وبلاگ فرافایلی، خبرنگاران/بوشهر سرمربی ماشین سازی تبریز گفت: از تیم اول تا تیم آخر لیگ همه مشکل دارند، ولی ما تمرکزمان را بر روی این موضوع نگذاشتیم. در صحبت با بازیکنان و کادر فنی قرار گذاشتیم تمرکزمان روی فوتبال باشد و به حواشی و مسائل توجه نداشته باشیم.

خطیبی: قرار گذاشتیم تمرکزمان روی فوتبال باشد

به گزارش وبلاگ فرافایلی، رسول خطیبی در نشست خبری پس از ملاقات و تساوی تیمش مقابل پارس جنوبی جم اظهار کرد: در طول یک هفته گذشته بر روی ضربه های ایستگاهی کار نموده بودیم، اما باز هم حریف توانست به گل برسد، به عقیده من می توانستیم 3 امتیاز را بگیریم و برای کسب این 3 امتیاز آمده بودیم، در مجموع طرفداران از کیفیت بازی راضی بودند و موقعیت های ما از حریف بیشتر بود.

وی با اشاره به داوری این ملاقات اضافه کرد: قرار نیست در مورد داوری صحبت کنیم، با اینکه داور می توانست در یکی دو صحنه به ما کارت ندهد، اما از بهترین داورها است و امروز نیز داوری خوبی داشت.

سرمربی ماشین سازی تبریز درباره مسائل اقتصادی تیم پارس جنوبی جم گفت: تیم هایی که در لیگ برتر بازی می نمایند نباید چنین مسائلی داشته باشند. من امیدوارم این مسائل در هیچ تیمی نباشد.

خطیبی ادامه داد: ما هم مشکل داریم، ماشین سازی یک تیم خصوصی محسوب می گردد و دریافتی اعضای کادر فنی و بازیکنان ما حتی از تیم پارس جنوبی جم هم کمتر است. در مجموع از تیم اول تا تیم آخر لیگ همه مشکل دارند، ولی ما تمرکزمان را بر روی این موضوع نگذاشتیم. در صحبت با بازیکنان و کادر فنی قرار گذاشتیم تمرکزمان روی فوتبال باشد و به حواشی و مسائل توجه نداشته باشیم.

وی یادآور شد: بازیکنان ما با تمام وجودشان کار می نمایند و شادابی تیم ماشین سازی هم به دلیل نگاه فنی به مسائل است.

سرمربی ماشین سازی تبریز اظهار کرد: اعضای تیم پارس جنوبی تا اینجا 30 درصد قراردادشان را دریافت نموده اند، ما خیلی کمتر از این پول گرفته ایم، اما ذهن و تمرکزمان روی مسائل فنی است.

رسول خطیبی در مورد تقویت تیم در فصل نقل و انتقالات مطرح کرد: با جذب یک یا دو بازیکن تیم مان را تقویت می کنیم. البته تغییرات زیادی هم نداریم، حداقل 2 یا 3 نفر را به تیم اضافه می کنیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "خطیبی: قرار گذاشتیم تمرکزمان روی فوتبال باشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خطیبی: قرار گذاشتیم تمرکزمان روی فوتبال باشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید