خانه شیشه ای برای فرار از تکنولوژی ، در لوکیشن سریال بلک میرور اقامت کنید!

به گزارش وبلاگ فرافایلی، لوکشین یکی از قسمت های فصل پنجم سریال بلک میرور (آینه سیاه) به اقامتگاهی برای گردشگران تبدیل شده است.

خانه شیشه ای برای فرار از تکنولوژی ، در لوکیشن سریال بلک میرور اقامت کنید!

وبلاگ فرافایلی: سریال پر طرفدار بلک میرور در یکی از قسمت های فصل آخر خانه ای شیشه ای را بر فراز یک دشت بزرگ به تصویر کشیده است. خانه ای که مامن مدیر یک پیام رسان مجازی است تا چند روزی از تکنولوژی دور باشد و استراحت کند. خانه شیشه ای استفاده در این سریال اما حالا اقامتگاهی برای گردشگران در اسپانیاست.

La Casa de Desierto نام پروژه ای است که یک شرکت مطرح شیشه سازی در دنیا در اسپانیا اجرا کرده تا مقاومت شیشه هایش را به نمایش بگذارد. این شرکت خانه شیشه اش را برای نشان دادن مقاومت محصولاتش در بیابان گرانادا طراحی و اجرا کرده است. خانه ای که پس از استفاده از آن در فصل پنجم سریال بلک میرور معروف شد. حالا اگر کسی بخواهد در این بیابان وسیع و در یک فضای خاص و بدور از تمدن برای مدتی از مظاهر شهرنشینی و تکنولوژی دوری کند می توانند این خانه را رزرو کند و امکان اقامت گردشگران در آن مهیا شده است.

هر چند در سریال این خانه در جای دور افتاده ای نمایش داده شد اما جهت رسیدن به آن با خودرو به نزدیکترین روستا و تمدن در حدود 15 دقیقه است. این خانه شیشه ای دارای یک اتاق خواب، سرویس بهداشتی و نشیمن است. تمام برق خانه توسط پنل های خورشیدی تمام می شود. هرچند به همه توصیه شده که مانند شخصیت سریال در زمان اقامت در ایتجا از تکنولوژی، شبکه های مجازی و اینترنت دوری کنند اما اگر این کار برای شما سخت است، امکان شارژ کردن وسایل برقی تان در این خانه وجود دارد.

در حال حاضر گردشگران می توانند با قیمت 150 یورو این خانه شیشه ای خاص در اسپانیا را برای یک شب اقامت رزرو کنند.

تصاویری از این خانه و امکاناتش را در ادامه ببینید:

ویدیویی از این خانه شیشه ای ببینید:

https://chamedanmag.ir/wp-content/uploads/2019/09/video-2019-09-15-15-16-39.mp4

منبع: چمدان

به "خانه شیشه ای برای فرار از تکنولوژی ، در لوکیشن سریال بلک میرور اقامت کنید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خانه شیشه ای برای فرار از تکنولوژی ، در لوکیشن سریال بلک میرور اقامت کنید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید