حضور اینفلوئنسرهای چینی برای معرفی استان خراسان رضوی دارای اهمیت زیادی است

به گزارش وبلاگ فرافایلی، ایسنا/ براساس اخبار منتشر شده، حضور اینفلوئنسرهای چینی برای معرفی استان خراسان رضوی دارای اهمیت زیادی است.

حضور اینفلوئنسرهای چینی برای معرفی استان خراسان رضوی دارای اهمیت زیادی است

فرید جواهرزاده در مورد ارزیابی خود از معرفی خراسان رضوی به جهان به وسیله اینفلوئنسرهای چینی اظهار کرد: با توجه به اینکه ما در جهانگردی ورودی با چالش ها و مسائل بین المللی روبرو هستیم، حضور اینفلوئنسرهای چینی برای معرفی استان دارای اهمیت زیادی است و از این جهت باید پیگیر بازارهای هدف باشیم و به نوعی بر روی بازارهای تازه کار کنیم.

وی افزود: با توجه به اینکه ایران از تنوع اقلیمی و ظرفیت های فرهنگی خوبی برخوردار است، این امر باعث شده تا کشور ما همیشه مورد توجه و اقبال جهانگردان چینی نیز قرار گیرد. چین یکی از کشورهایی است که در صدر کشورهای جهانگرد فرست جهان قرار گرفته است و از این جهت ظرفیت بسیار خوبی را برای جهانگردی ورودی ما به وجود می آورد.

رئیس انجمن علمی طبیعت گردی ایران افزود: در واقع چینی ها علاقمند به پیشینه های جهانگردی و فرهنگی کشور ما هستند و از این جهت مبدا بسیار خوبی برای جذب جهانگردان بین المللی ورودی به ایران نیز به شمار می رود. در حال حاضر غیر از جهانگردان و یا زائران عرب زبان و مسلمان که بخش عمده ای از جهانگردان ورودی به ایران را تشکیل می دهند؛ بیشترین حجم جهانگردان ورودی به کشور جهانگرد ها و جهانگردان چینی هستند.

وی با بیان اینکه چین یکی از مهمترین بازارهای هدف جذب جهانگردان بین المللی برای ایران محسوب می گردد، ادامه داد: یکی از راهکارهای تبلیغ و معرفی کشور نزد جوامع بین المللی به نوعی استفاده از ظرفیت های فضای مجازی پر مخاطب است که کشورهای مختلف جهان به عنوان مرجع از شبکه های مجازی استفاده می نمایند.

جواهرزاده با اشاره به اینکه مفهوم اینفلوئنسر در معادل فارسی به معنای تاثیرگذاری است، توضیح داد: در واقع اینفلوئنسر، افراد و یا شخصیت هایی هستند که به نوعی قدرت تاثیرگذاری بر افکار عمومی دارند و در فضای مجازی کوشش می نمایند. در چنین فضایی رفتن به سمت اینفلوئنسرهای چینی اقدام درستی است و می توانیم به وسیله آنها مزیت های جهانگردی ایران را نزد جامعه چینی معرفی کنیم.

وی با بیان اینکه در حال حاضر تعدادی اینفلوئنسر چینی وارد خراسان رضوی شدند که افراد تاثیرگذار شبکه های اجتماعی کشور خودشان هستند، گفت: با توجه به اینکه چین در رأس و بالاترین رتبه جهانگردی برون مرزی جهان قرار گرفته است، بیشترین جهانگرد خارجی را به مرزهای خود اعزام می نماید.

رئیس انجمن علمی طبیعت گردی ایران افزود: بنابراین میتوان امیدوار بود که این گروه از اینفلوئنسرهای چینی با سفر در قالب یک تور آشناسازی بتوانند ظرفیت های جهانگردی کشور به ویژه خراسان رضوی تنوع اقلیمی، اکوسیستم استان، جاذبه های جهانگردی، تاریخی، فرهنگی و حتی طبیعت گردی را به جهان معرفی نمایند.

جواهرزاده اظهار کرد: اینفلوئنسرهای چینی می توانند با انتشار فراوری محتواهای متناسب به وسیله شبکه های اجتماعی خودشان بخشی از جهانگردان بین المللی چینی را به سمت کشور ما جذب نمایند و قطعا می توانیم امیدوار باشیم که در راستای تبلیغات و جذب تورهای بین المللی این اقدام می تواند مفید باشد.

منبع: همگردی

به "حضور اینفلوئنسرهای چینی برای معرفی استان خراسان رضوی دارای اهمیت زیادی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حضور اینفلوئنسرهای چینی برای معرفی استان خراسان رضوی دارای اهمیت زیادی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید