ثبت نام سایپا اطلس شروع شد ، شروع موج انصراف یا ابتدای راه تکمیل وجه؟

به گزارش وبلاگ فرافایلی، براساس اعلام رسمی، ثبت نام سایپا اطلس از سوی این گروه خودروسازی آعاز شد. سایپا اعلام نمود امکان واریز وجه برای متقاضیان خودرو اطلس سایپا که در سامانه یکپارچه عرضه خودروهای داخلی ثبت نام نموده اند، میسر شده است.

ثبت نام سایپا اطلس شروع شد ، شروع موج انصراف یا ابتدای راه تکمیل وجه؟
در کانال یوتیوب بیت ران پلاس تماش کنید:

بیت ران - متقاضیان حائز شرایط در دومین طرح سامانه یکپارچه عرضه خودروهای داخلی که ثبت نام اولیه خودرو اطلس گروه سایپا را انجام داده اند و در تاریخ 1402/09/13 برای آنها پیامک ارسال شده، امکان ثبت نام و واریز وجه آنها میسر شده است.

بر این اساس متقاضیان پیش خرید خودرو اطلس G می بایست مبلغ علی الحساب اعلام شده را در وجه شرکت سایپا واریز و الباقی مبلغ را بر اساس قیمت روز خودرو در زمان تحویل واریز نمایند.

لازم به ذکر است زمان تحویل خودرو اطلس G گروه سایپا از هفته چهارم فروردین ماه 1403 به بعد است. متقاضیان محترم می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به نمایندگی های گروه خودروسازی سایپا در سراسر کشور و یا به آدرس اینترنتی سایت فروش به نشانی saipa.iranecar.com مراجعه نمایند.

مبلغ علی الحساب برای ثبت نام سایپا اطلس 203 میلیون و 307 هزار و 500 تومان است. گروه خودروسازی سایپا، این مبلغ را به عنوان پیش پرداخت دریافت می نماید و رقم فروش اصلی در زمان تحویل این خودرو معین خواهد شد.

با توجه اعلام بخشنامه فروش از سوی سایپا برای خودرو اطلس موج گسترده در فضای وب برای فروش حواله خودرو اطلس مشاهده می گردد. با توجه به قیمت اعلامی سایپا به نظر می رسد موج انصراف این خودرو مانند بقیه خودروها در راه است.

قیمت اطلس سایپا در مهرماه امسال، حدود 344 میلیون تومان اعلام شد. سایپا اطلس مجهز به موتور M15GSI است که حدود 94 اسب بخار قدرت و 138 نیوتن متر گشتاور در اختیار مالک خود قرار می دهد. نیرو و گشتاور موتور این خودرو به وسیله گسربکس پنج سرعته دستی به محور جلو آن منتقل می گردد.

ثبت نام سایپا اطلس برای منتخبین ویژه قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در دومین طرح سامانه یکپارچه هم میسر شد. متقاضیان این طرح هم باید مبلغ 203 میلیون و 307 هزار و 500 تومان را به صورت علی الحساب واریز نمایند. تحویل خودروهای این طرح از فروردین ماه سال آینده شروع می گردد.

سایپا اطلس مجهز به سیستم GSI یا راهنمای تعویض دنده است که به راننده یاری می نماید همیشه از برترین دنده استفاده کند. سیستم زمانبندی متغییر سوپاپ ها یا VVT هم در موتور این خودرو نهاده شد و دریچه گاز این خودرو نیز برقی است.

در کانال یوتیوب بیت ران پلاس دیدن کنید:

لادا نیوا تراول نیکا موتور با این معینات معرفی گردید / قیمت و امکانات رفاهی

لادا وستا نیکا موتور با این معینات به بازار می آید / قیمت و امکانات

دور ششم عرضه خودرو در سامانه یکپارچه شروع شد

محصولات لادا در ایران به وسیله نیکا موتور رونمایی شدند / قیمت خودروهای لادا چقدر است؟

تاکسی برقی ایران خودرو به تهران رسید / JMEV Yi با این معینات به خیابان می آید

منبع: بیت ران

به "ثبت نام سایپا اطلس شروع شد ، شروع موج انصراف یا ابتدای راه تکمیل وجه؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ثبت نام سایپا اطلس شروع شد ، شروع موج انصراف یا ابتدای راه تکمیل وجه؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید