ثبت ملی جشنواره فراوری و صادرات انار در ساوه

به گزارش وبلاگ فرافایلی، ایسنا/ براساس آخرین اخبار منتشر شده، ثبت ملی جشنواره فراوری و صادرات انار در ساوه صورت پذیرفت.

ثبت ملی جشنواره فراوری و صادرات انار در ساوه

مهدی الیاسی، فرماندار ساوه اظهار کرد: گواهینامه ثبت رویداد جشنواره فراوری و صادرات انار ساوه از سوی معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و در لیست رویدادهای گردشگری جمهوری اسلامی ایران صادر شده و با شماره 2012750 به ثبت رسیده است.

وی گفت: این گواهینامه همزمان با برگزاری دومین جشنواره ملی فراوری و صادرات انار در ساوه، مرکز انار ایران در 15 آبان با حضور مقام عالی وزارت میراث فرهنگی و در مسجد جامع ساوه رونمایی خواهد شد.

الیاسی اضافه نمود: گواهینامه ثبت رویداد جشنواره ملی انار ساوه در راستای تحقق موضوع ساماندهی و حرفه ای سازی گردشگری رویداد از راهبرد ساماندهی مقصدها و مسیرهای تازه گردشگری در سند تحول دولت مردمی صادر شده است.

وی با اشاره به اینکه انار به عنوان محصول شاخص ساوه در حوزه کشاورزی، یکی از مولفه های هویتی شهر خرده طلاست، بیان نمود: ثبت ملی جشنواره انار ساوه اتفاق بسیار مبارکی است که در تاریخ گردشگری این شهرستان رقم خورده است.

فرماندار ساوه در ادامه گفت: دومین جشنواره ملی فراوری و صادرات انار ساوه از 15 لغایت 20 آبان در مسجد جامع تاریخی هزار ساله ساوه با حضور مسئولان کشوری، استانی، محلی و بعضی سفرا و میهمانان خارجی از کشورهای مختلف برگزار خواهد شد.

منبع: همگردی

به "ثبت ملی جشنواره فراوری و صادرات انار در ساوه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ثبت ملی جشنواره فراوری و صادرات انار در ساوه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید