تارتار: بازی های امسال واقعاً سخت بوده و نتایج غیرقابل پیش بینی است

به گزارش وبلاگ فرافایلی، گروه استان ها سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان گفت: برای علی منصوریان و تیم صنعت نفت آبادان آرزوی موفقیت دارم؛ بازی های امسال واقعاً سخت بوده چراکه تیم ها به هم نزدیک هستند و نتیجه قابل پیش بینی نیست.

تارتار: بازی های امسال واقعاً سخت بوده و نتایج غیرقابل پیش بینی است

به گزارش وبلاگ فرافایلی از اصفهان، مهدی تارتار در نشست خبری پیش از دیدار فردا مقابل صنعت نفت آبادان ضمن تبریک میلاد حضرت زهرا(س)، روز مادر و روز زن گفت: برای علی منصوریان و تیم صنعت نفت آبادان آرزوی موفقیت دارم؛ بازی های امسال واقعا سخت بوده چراکه تیم ها به هم نزدیک هستند و نتیجه قابل پیش بینی نیست.

وی شرح داد: صنعت نفت با وجود مسائل در هفته های اخیر نتایج خوبی گرفته و این، کار ما را سخت می کند. درست است در جام حذفی حذف شدیم اما در هفته های گذشته سعی کردیم شرایط مناسبی در لیگ داشته باشیم و روی مسابقات لیگ متمرکز شویم چرا که مایلیم جایگاه مناسبی در خاتمه مسابقات داشته باشیم و امیدوارم فردا بتوانیم حساب شده کار کنیم.

سرمربی ذوب آهن اصفهان درباره دیدار با پرسپولیس در جام حذفی گفت: در جام حذفی روز خوب ما نبود و برعکس روز خوب پرسپولیس بود؛ پرسپولیس امسال را آن قدر خوب ندیده بودم. گل زودهنگام در جام حذفی و نیمه اول، برنامه های ما را بهم ریخت؛ وقتی گل اول را می خوری باید باز بازی کنی و کار سخت می شود. خوشبختانه توانستیم از لحاظ روانی روی بازیکنان کار کنیم و بازیکنان مصمم هستند بازی خوب توأم با نتیجه انجام دهند.

تارتار گفت: ما در بازی فردا مقابل صنعت نفت محروم نداریم اما یکی از بازیکنان ما مختصر سرماخوردگی دارد که احتمالاً به بازی نرسد.

س

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "تارتار: بازی های امسال واقعاً سخت بوده و نتایج غیرقابل پیش بینی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تارتار: بازی های امسال واقعاً سخت بوده و نتایج غیرقابل پیش بینی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید