بدون مبلمان نشیمن کوچک خود را چیدمان کنید

به گزارش وبلاگ فرافایلی، یک اتاق نشیمن بدون فضایی برای نشستن مطمئنا ناقص است.

بدون مبلمان نشیمن کوچک خود را چیدمان کنید

دلایل زیادی وجود دارد که باعث می گردد اتاق نشیمن خود را با کاناپه یا مبل سنتی چیدمان نکنید. یا آنقدر کوچک است که فضایی برای جای دادن مبل ندارید یا هزینه خرید یک کاناپه مناسب و معقول از بودجه شما بیشتر است. در این مطلب از وبلاگ فرافایلی به بیان نکات چیدمان نشیمن کوچک بدون مبل می پردازیم.

چیدمان نشیمن کوچک بدون مبل

در ادامه چندین روش برای جایگزینی کاناپه های خود با صندلی های منحصربه فرد، با سبک های مدرن و سنتی در اتاق نشیمن آورده شده است.

ترکیب صندلی با نیمکت از نکات چیدمان نشیمن کوچک بدون مبل

یک مبل گاهی می تواند کارکرد اتاق نشیمن را محدود کند. با استفاده از مبلمان کوچک تر مانند نیمکت یا چند صندلی، چیدمان مرتب تر و راحت تری مطابق با فضای خود می توانید داشته باشید. اگر خانه کوچک دارید، می توانید از نیمکت چند منظوره یا پاف های عثمانی بهره ببرید. نیمکت هایی که محفظه داخلی شان به عنوان فضایی برای انبارش کاربرد دارند. بعلاوه می توانید از آن ها در طول روز به عنوان یک میز جلو مبلی و در صورت کمبود جا به عنوان فضایی برای نشستن به عنوان نشیمن اضافی بهره ببرید.

صندلی تک برای دکوراسیون اتاق نشیمن کوچک بدون مبلمان

گاهی اوقات هیچ چیز لذت بخش تر از این نیست که در یک صندلی بزرگ لم بدهید، پاها را بغل کنید و کتاب های موردعلاقه خود را بخوانید. این نوع حس راحتی را، حتی کاناپه راحتی نیز به شما نمی دهد. برای استفاده بهتر از فضا، می توانید یک میز کوچک در بین آن ها قرار و در صورت لزوم آن را به جلوی صندلی ها انتقال دهید. لازم نیست همه صندلی ها طرح یکسان داشته باشند. می توانید دو صندلی را در دو رنگ یا بافت مختلف انتخاب و با ایجاد ظاهری غیرمعمول در اتاق نشیمن خود، آن را مجذوب کننده تر کنید.

بین بگ

یکی از جایگزین های مجذوب کننده برای مبلمان اتاق نشیمن، بین بگ ها هستند. گرچه برای همه سنین مناسب نیست، اما به علت گرفتن فرم بدن هنگام نشستن خیلی راحت تر از کاناپه یا مبل است. اگر دوست دارید به راحتی روی بین بگ تکان بخورید، حتما در انتخاب نوع پارچه آن دقت کنید. با استفاده از از بین بگ های رنگی می توانید به دکوراسیون خود رنگ ببخشید. برای اینکه خانه خود را زیبا کنید به مطلب هرگز از این گیاهان آپارتمانی در منزل استفاده نکنید سر بزنید.

صندلی گهواره ای از ایده های چیدمان نشیمن کوچک بدون مبل

اگر می خواهید اتاق نشیمن خود را با چیز غیر معمولی چیدمان کنید، می توانید به این نوع صندلی فکر کنید. به همراه چند صندلی تک چیدمان اتاق نشیمن خود را کامل کنید. صندلی های گهواره ای یادآور خاطرات کودکی بوده و بسیار دنج و راحت برای استراحت و خواب سبک روزانه هستند.

کوسن های کف

بالشتک های کف یک روش خلاقانه برای داشتن فضای نشیمن بیشتر در اتاق های نشیمن باریک است. آن ها برترین تنوع را از لحاظ رنگ و الگو دارند، بزرگ نیستند و به راحتی قابل جابجایی و تعویض هستند. می توانید آن ها را در اطراف یک فرش در وسط اتاق قرار دهید تا به فضای خود جان ببخشید. روی بالشتک های کف، کوسن هایی برای احساس راحتی و آرامش بیشتر قرار دهید. برای مجذوب کنندهیت بیشتر فضا اطراف بالشتک ها را با لوازم جانبی فلزی مانند فانوس ها، آینه ها و میزهای عسلی تزیین کنید. یک میز جلو مبلی کم ارتفاع انتخاب مناسبی برای این فضا است تا بتوانید به راحتی در حالی که بروی کف زمین نشسته اید به وسایل روی میز دسترسی داشته باشید.

پیشنهاد مطالعه: مطلب پذیرایی منزل را شیک و لوکس کنید را بخوانید.

منبع: پیام دلتا

به "بدون مبلمان نشیمن کوچک خود را چیدمان کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بدون مبلمان نشیمن کوچک خود را چیدمان کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید