بازی اکشن آنلاین ARC Raiders از سوی سازندگان سابق بتلفیلد معرفی گردید

به گزارش وبلاگ فرافایلی، در این تریلر معرفی نشان داده شد تعداد سنگر انسان ها رو به کاهش است. به همین علت انسان ها مجبور هستند با یکدیگر متحد شده و قوی تر بشوند. تعدادی از دشمنان اصلی هم در این بازی حضور داشتند و در اصل سبک کلی بازی نمایش داده شد. این طور که به نظر می رسد در بازی آرک ریدرز (ARC Raiders) بازیکنان علیه هوش مصنوعی و دشمنان بازی خواهند کرد. تقریبا می توان گفت که بازی حالت کوآپ دارد.

بازی اکشن آنلاین ARC Raiders از سوی سازندگان سابق بتلفیلد معرفی گردید

آرک ریدرز تنها برای کنسول های نسل 9 به همراه کامپیوتر عرضه خواهد شد. فروشگاه های میزبان آن روی کامپیوتر نیز استیم، اپیک و Geforce Now انویدیا خواهند بود. این بازی به وسیله شرکت نکسون (Nexon) عرضه خواهد شد. نکسون پروژه استارت آپ پاتریک سودرلاند (Patrick Soderlund) در زمانی که از الکترونیک آرتز جدا شد بود. حال او کارگردان این استودیو بوده و اولین بازی آن هم به زودی منتشر خواهد شد.

سودرلاند در مصاحبه ای گفت:

بعد از معرفی اعلام شد که شما توانایی جست و جو در نقشه این بازی را دارید. به این معنا که شما می توانید دشمنانی که از بین بردید را بگردید و از ابزار آن ها بهره ببرید. بعلاوه در گوشه و کنار نقشه هم چیزهایی برای ارتقاء قابلیت های شما وجود دارند.

در این مدت که بتلفیلد و ندای وظیفه چندان خوب عمل نکردند، فرصت خوبی برای مجموعه های نو است. حال عرضه آرک ریدرز یک رقیب خوب برای بازی های ذکر شده و حتی دستینی است. امیدواریم که تیم سازنده بعد از عرضه بازی هم از آن پشتیبانی نموده و بتواند آن را زنده نگه دارد.

منبع: Polygon.com

منبع: دیجیکالا مگ

به "بازی اکشن آنلاین ARC Raiders از سوی سازندگان سابق بتلفیلد معرفی گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی اکشن آنلاین ARC Raiders از سوی سازندگان سابق بتلفیلد معرفی گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید