بازگشت شاسی بلند مشهور میتسوبیشی به ایران ، عکس

به گزارش وبلاگ فرافایلی، میتسوبیشی اوتلندر در بازار ایران ماشین نام آشنایی است که پس از مدت ها وقفه مدل های نو آن دوباره به خیابان های کشور وارد می شوند.

بازگشت شاسی بلند مشهور میتسوبیشی به ایران ، عکس

به گزارش وبلاگ فرافایلی ، نخستین خودرویی که از برند میتسوبیشی به بازار ما خواهد رسید، نسل تازه میتسوبیشی اوتلندر است. این خودرو طی دوره قبلی واردات در قالب تیپ های درون سوز و پلاگین هیبریدی به بازار ما عرضه شد.

بر اساس گزارش دیجیاتو، شرکت واردکننده برای افزایش تنوع محصولاتش در دوره تازه واردات خودرو، تصمیم گرفته است تا اوتلندر را در قالب تیپ های متفاوتی وارد بازار کند. این خودرو در قالب چهار تیپ L-Line، M-Line، H-Line و P-Line به بازار ایران عرضه خواهد شد.

تمامی تیپ های میتسوبیشی اوتلندر تازه با یک ترکیب فنی به بازار ایران می رسند و تنها تفاوت آن ها در بخش امکانات رفاهی و ایمنی خواهد بود. البته سیستم انتقال قدرت این خودروها نیز در بعضی تیپ ها تک دیفرانسیل خواهد بود و سایر تیپ های آن دودیفرانسیل هستند.

هر چهار تیپ میتسوبیشی اوتلندر به موتور 1.5 لیتری توربوشارژر مجهز هستند. نسخه های قوی تر این خودرو در کنار موتور درون سوز، از سیستم هیبریدی خفیف نیز بهره مند هستند. این خودرو با آرایش کابین پنج نفره یا هفت نفره عرضه خواهد شد. گیربکس اتوماتیک CVT نیز وظیفه انتقال قدرت را در تمامی نسخه ها برعهده دارد. البته بعضی منابع عنوان نموده اند که میتسوبیشی اوتلندر تازه وارداتی، از پیشرانه 1.5 لیتری تنفس طبیعی بهره می برد.

جهت مشاهده فهرست قیمت روز خودرو های داخلی و خارجی می توانید به صفحه فهرست قیمت روز خودرو در وبلاگ فرافایلی مراجعه کنید.

5858

منبع: خبرآنلاین

به "بازگشت شاسی بلند مشهور میتسوبیشی به ایران ، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازگشت شاسی بلند مشهور میتسوبیشی به ایران ، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید