این رندر مفهومی از آیفون 15 پرو مکس، اولترا را ببینید ، ویدئو

به گزارش وبلاگ فرافایلی، یک رندر ممکن است بر اساس عکس های لو رفته، طرح های اولیه کامپیوتری یا مشخصات شایعه شده یک دستگاه آینده فراوری گردد. یک رندر مفهومی بعضی از مشخصاتی را که به وسیله شایعات به بیرون درز نموده است ترکیب می نماید و ویژگی هایی را اضافه می نماید که سازنده مایل است در گوشی گنجانده گردد.

این رندر مفهومی از آیفون 15 پرو مکس، اولترا را ببینید ، ویدئو

با در نظر گرفتن این موضوع، آنتونیو د روزا از استودیو ADR یک رندر مفهومی از بهترین مدل آیفون 15 ایجاد نموده است که می توان آن را آیفون 15 پرو مکس یا آیفون 15 اولترا نامید .

آنتونیو د روزا، خالق رندر مفهومی، گوشیٰای در نظر گرفته که نازک است و مقدار آن 0.29 اینچ است در مقایسه با عرض 0.31 اینچ iPhone 14 Pro Max.

رندر مفهومی آیفون 15 پرو مکس/اولترا شامل یک لنز پریسکوپ است که در داخل بدنه گوشی تا می گردد و نور را از لنز منشویر به حسگر تصویر می تاباند.

این رندر مفهومی بدنه تیتانیومی و لنز پریسکوپی دارد.

با تا شدن لنز پریسکوپ به یک طرف در داخل بدنه گوشی، استفاده از منشورها اجازه می دهد تا فاصله کانونی افزایش یابد. این به دستگاه اجازه می دهد تا زوم اپتیکال 5 برابر تا 10 برابر را ارائه دهد.

احتمالاً به لبه های گرد در رندر مفهومی توجه نموده اید و شایعه اخیر مبنی بر اینکه مدل های iPhone 15 Pro دارای ساختار تیتانیومی هستند در ویدیوی لحاظ ده است. د روزا بعلاوه دکمه های ثابت و بدون تحرک را برجسته می نماید که مینگ چی کو، تحلیلگر TF International، گفته جایگزینی دکمه های فیزیکی پاور و تنظیم صدا درمدل های پریمیوم استفاده خواهند شد. این گوشی های نو از موتورهای Taptic استفاده می نمایند تا به کاربر این احساس را بدهد که یک دکمه فیزیکی را فشار داده است. خالق این رندر مفهومی در ویدیوی خود این را دکمه های پروانه ای نامیده است.

طراحی نوی برای آرایه دوربین عقب شامل یک برآمدگی دوربین باریک تر است. محل قرارگیری ماژول در گوشه سمت چپ بالای پشت باقی می ماند. دی روزا بعلاوه به جزیره دینامیک اشاره می نماید که انتظار می رود سال جاری در هر چهار مدل آیفون 15 ظاهر گردد.

A17 Bionic 3 نانومتری پردازشگر مدل های آیفون 15 پرو خواهد برد.

تراشه 7 نانومتری A13 Bionic که در سری آیفون 11 در سال 2019 استفاده شد ، حاوی 8.5 میلیارد ترانزیستور بود. A16 Bionic موجود در آیفون 14 پرو و آیفون 14 پرو مکس 2022 با استفاده از ترانزیستورهای 4 نانومتری فراوری می گردد و هر تراشه نزدیک به 16 میلیارد ترانزیستور را حمل می نماید.

با نزدیک تر شدن به رونمایی سنتی سپتامبر، بدون شک شاهد درزهای اطلاعاتی بیشتر، رندرهای روتین و موارد دیگر خواهیم بود. و قبل از اینکه متوجه شوید، سپتامبر فرا می رسد و زمان آن فرا می رسد که خط آیفون 15 واقعا معرفی گردد.

آیفون برای طراحی مجدد و افزایش قیمت به تاخیر افتاده است. سری آیفون 15 در سال 2023 ممکن است شبیه مفهوم آنتونیو د روزا نباشد، اما می تواند متفاوت از روال کسل نماینده این چند ساله اپل باشد.

منبع: یک پزشک

به "این رندر مفهومی از آیفون 15 پرو مکس، اولترا را ببینید ، ویدئو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "این رندر مفهومی از آیفون 15 پرو مکس، اولترا را ببینید ، ویدئو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید