امید نورافکن: حیف شد کی روش از فوتبال ما رفت، حریف دست و پا بسته ای مقابل العین نیستیم

به گزارش وبلاگ فرافایلی، امید نورافکن، هافبک تیم فوتبال استقلال تأکید کرد، این تیم در دیدار فردا حریف دست و پا بسته ای مقابل العین امارات نخواهد بود.

امید نورافکن: حیف شد کی روش از فوتبال ما رفت، حریف دست و پا بسته ای مقابل العین نیستیم

به گزارش خبرنگار ورزشی وبلاگ فرافایلی، امید نورافکن در ابتدای این فصل با ترک استقلال به تیم شارلروای پیوست، اما بعد از اینکه به اهدافش نرسید، دوباره به جمع آبی پوشان بازگشت. حالا او درصدد آن است که ناکامی در لیگ بلژیک را با درخشش در لیگ ایران جبران کند، بازیکنی که حتی سابقه دعوت به تیم ملی توسط کی روش را هم در کارنامه دارد. نورافکن در فاصله یک روز مانده به دیدار استقلال مقابل العین امارات گفت وگویی با خبرنگار وبلاگ فرافایلی داشت که مشروح آن در زیر می آید:

وبلاگ فرافایلی: استقلال با بردی که مقابل نفت مسجدسلیمان داشت، آماده بازی برابر العین است؟

یک مقدار این بازی برای ما سخت شد و باید در نیمه دوم گل های بیشتری به نفت می زدیم، ولی چون سه روز قبل تر از آن یک بازی سنگین مقابل الدحیل داشتیم، کمی خسته بودیم. خستگی آن بازی هنوز در تن بچه ها بود، اما حالا با یک ریکاوری کامل به مصاف العین می رویم.

وبلاگ فرافایلی: در بازی با الدحیل نتیجه ای به دست آمد که طرفداران را نگران کرد و حالا به مصاف تیم قدرتمند العین خواهید رفت. نظرت در خصوص این بازی چیست؟

فوتبال در آسیا عوض شده است و همه تیم ها قوی شده اند و برای حضور محکم در لیگ قهرمانان آسیا کاملاً مجهز هستند. حتی می بینید بازیکنان خوب خارجی هم جذب می نمایند. با این حال ما هم حریف دست و پا بسته ای نیستیم و امیدوارم بتوانیم نتیجه لازم را بگیریم.

وبلاگ فرافایلی: به آخر سال نزدیک می شویم. سال جاری از لحاظ فوتبالی برایت چگونه بود؟

یک مقدار در بلژیک مشکلاتی برایم به وجود آمد و باید تیمم را عوض می کردم تا بیشتر بازی کنم. این رخ داد و به استقلال برگشتم. خدا را شکر که حالا بیشتر بازی می کنم و در خدمت استقلال هستم.

وبلاگ فرافایلی: دربی بزرگ پایتخت بین استقلال و پرسپولیس دهم فروردین 98 برگزار می گردد، فکر می کنی بتوانید با برد در این مسابقه یک عیدی به طرفداران بدهید؟

دربی همواره از حساسیت های خاصی برخوردار بوده است و نمی گردد از الان در خصوص آن مسابقه حرفی زد. حالا تا روز مسابقه باید ببینیم چه می گردد. ما کوشش می کنیم با برد در این بازی عیدی خوبی به طرفداران بدهیم.

وبلاگ فرافایلی: تو عضو تیم امید هم هستی. فکر می کنی بتوانید این بار به المپیک صعود کنید؟

کار آسانی نداریم، اگر کار آسان بود در دوره های گذشته به المپیک صعود می کردیم. البته هدف مان صعود به المپیک است و برای رسیدن به این مهم هم تمام کوشش خود را انجام می دهیم، اما همان طور که گفتم کار خیلی سختی را پیش رو داریم.

وبلاگ فرافایلی: برای سال جدید چه هدفی داری؟

کوشش می کنم در انتخاب تیمم یک تصمیم خیلی خوب بگیرم. همان طور که می دانید با سرانجام فصل جاری قرارداد من با استقلال تمام می گردد و باید دید شرایط در سرانجام فصل چطور می گردد.

وبلاگ فرافایلی: کی روش هم از فوتبال ایران رفت، نظرت در خصوص او چیست؟

کی روش فوق العاده جنتلمن و کاربلد بود و حیف شد که از تیم ملی رفت.

وبلاگ فرافایلی: به نظرت چه کسی می تواند جانشین او گردد؟

من نمی توانم بگویم چه کسی بیایید، اما هر مربی که می آید باید در حد و اندازه کی روش باشد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "امید نورافکن: حیف شد کی روش از فوتبال ما رفت، حریف دست و پا بسته ای مقابل العین نیستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امید نورافکن: حیف شد کی روش از فوتبال ما رفت، حریف دست و پا بسته ای مقابل العین نیستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید