کار نمایندگان ایران در آسیا سخت شد، توصیه به بازیکنان استقلال

به گزارش وبلاگ فرافایلی، مهدی فنونی زاده در مصاحبه با خبرنگاران در مورد عملکرد استقلال برابر العین امارات گفت: باید این بازی را با پیروزی به خاتمه می رساندیم اما متأسفانه استقلال فوق العاده بدشانس بود و ضربه هایی را که می زد، یکی پس از دیگری دروازه بان العین به خوبی مهار کرد. او درخشش خیره کننده ای برابر استقلال داشت و مطمئناً اگر چنین شرایط ویژه ای نداشت، استقلال با سه گل بازی را به سود خود به خاتمه رسانده بود.

کار نمایندگان ایران در آسیا سخت شد، توصیه به بازیکنان استقلال

وی تأکید کرد: در نیمه اول خیلی خوب نبودیم و در دادن پاس به یکدیگر اشتباهات زیادی وجود داشت اما با آغاز نیمه دوم یک بازی هجومی در دستور کار استقلال نهاده شد و توانست به گل دست پیدا کند و می توانست گل های دیگری را هم به ثمر برساند که متأسفانه روز خوب دروازه بان العین مانع از این اتفاق شد و در دقایق سرانجامی هم بر اثر یک اشتباه چند نفره دروازه آبی پوشان به راحتی باز شد و العین توانست دقایق سرانجامی را هم با خوش شانسی و عملکرد خوب دروازه بانش به سرانجام رسانده و با کسب یک امتیاز تهران را ترک کند.

فنونی زاده در خصوص عملکرد داور این دیدار هم گفت: متأسفانه اشتباهات او تأثیرگذار بود و سه امتیاز را از استقلال گرفت. سوت های بی موردی می زد که هم از سرعت بازی کم می کرد و هم شرایط را برای دو تیم بد می کرد و در مجموع عملکرد قابل قبولی نداشت.

هافبک پیشین استقلال در پاسخ به این پرسش که آیا آبی پوشان می توانند با این یک امتیاز و دیدارهای باقیمانده به دور بعد صعود نمایند، گفت: کار برای تیم های ایرانی سخت شده است، اگر چه ذوب آهن شرایط بهتری دارد، ولی استقلال و پرسپولیس هر کدام از دو بازی تنها یک امتیاز کسب نموده اند. آبی پوشان باید در دو بازی پیاپی به مصاف الهلالی بروند که این روزها بهترین بازیکنان را در اختیار دارد و حتی توانست الدحیل قطر را با سه گل شکست دهد، بنابراین اعتقاد دارم کار سختی در پیش است، ولی غیرممکن نخواهد بود، به شرط اینکه بازیکنان آرامش خود را حفظ نموده و قدر موقعیت ها را به خوبی بدانند.

وی در خصوص دیدار روز شنبه استقلال برابر نساجی قائمشهر گفت: نباید نساجی را دست کم گرفت، بازیکنان استقلال نباید فکر نمایند چون چند بازی گذشته را با پیروزی به سرانجام رسانده اند پس می توانند در این دیدار هم به راحتی برنده باشند. نساجی از بازیکنانی جوانی سود می برد که یک مربی باتجربه بالای سر آنهاست و این می تواند برای استقلال خطرناک باشد، البته آبی پوشان در لیگ عملکرد خیلی خوبی داشته و امیدوارم این روند را ادامه داده تا با پیروزی برابر نساجی قائمشهر خود را آماده دربی نمایند که روز دهم فروردین ماه برگزار خواهد شد.

هافبک پیشین استقلال در سرانجام اظهار داشت: از طرفداران استقلال هم تشکر می کنم، برابر العین کاملاً تیم خود را تشویق نموده و امیدوارم این روند را در دیدار برابر نساجی و حریف سنتی استقلال یعنی پرسپولیس ادامه دهند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "کار نمایندگان ایران در آسیا سخت شد، توصیه به بازیکنان استقلال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کار نمایندگان ایران در آسیا سخت شد، توصیه به بازیکنان استقلال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید